بازدید عضو هیات مدیره بانک کشاورزی از استان البرز

بازدید عضو هیات مدیره بانک کشاورزی از استان البرز

کیامرز قاسمی زانیانی  عضو هیات مدیره بانک کشاورزی و غفوری  مدیر امور مشتریان  از مدیریت شعب این بانک در استان البرز  بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان البرز، این بازدید با محوریت تجهیز منابع و بررسی وضعیت شعب انجام شد.
بر اساس این گزارش‌، در این بازدید که با حضور مدیر ستادی، معاونان  استان وکارشناسان همراه بود، بازدیدکنندگان مشکلات، نیازها و انتظارات بانکی مشتریان را از زبان حاضران در جلسه دریافت کردند و راهکارهایی را پیشنهاد دادند.

قاسمی زانیانی در جمع مدیران و کارشناسان بانک کشاورزی استان بر ضرورت توجه ویژه  شعب بانک به درآمدهای غیرمشاع و پرداخت تسهیلات تعهدی ازجمله ضمانتنامه، خرید دین و گشایش اعتبارات اسنادی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: کسب رتبه برتر کشوری  در پرداخت تسهیلات رونق تولید بیانگر توجه ویژه همکاران برای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

یوسفی مدیر شعب بانک در استان  نیز ضمن ارایه گزارش عملکرد افزود: استان توفیقاتی در کاهش مطالبات معوق ،ریسک اعتباری ، و جذب منابع ارزان قیمت داشته است . همچنین در راستای حفظ و ایجاد اشتغال پایدار ، بانک در استان از حیث  تامین منابع واحدهای تولیدی و صنعتیسهم به سزایی در  بازار داشته است .

 غفوری مدیر امور مشتریان علاوه بر ارائه رهنمودها و توصيه هاي لازم، به برخي سؤالات و ابهامات همكاران در جذب منابع و سياست هاي اعتباري پاسخ داد و با تاکید بر بازاريابي درست مصارف با توجه به سياست اعتباري انبساطي فعلي آن را جوابگوي نيازهاي مشتريان دانست و بر جذب منابع ارزان قيمت تاکید کرد. 

این گزارش می افزاید در پایان عضو هیت مدیره ومدیر امور مشتریان ضمن بازدید از شعبه طالقانی کرج  با کارکنان دیدار کردند.

 

قالب دلخواه شما