سفر مدیرعامل بانک کشاورزی در معیت وزیر جهاد کشاورزی به خراسان جنوبی

سفر مدیرعامل بانک کشاورزی در معیت وزیر جهاد کشاورزی به خراسان جنوبی

روح اله خدارحمی مدیر عامل بانک کشاورزی هم زمان با سفر وزیر جهاد کشاورزی و به مناسبت روز ملی روستا و عشایر به خراسان جنوبی سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان خراسان جنوبی ، خدارحمی روز یکشنبه 13 مهر به همراه فرهاد فنودی عضو هیات مدیره این بانک به خراسان جنوبی سفر کرد تا در مراسم افتتاح طرح های کشاورزی و آبخیزداری که به مناسبت روز ملی روستا و عشایر با حضور کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه برگزار خواهد شد، حضور یابد.

بر اساس این گزارش، حضور در گلزار شهدای بیرجند ، تجدید میثاق با ِآرمان های بلند شهدا و ادای احترام به مزار پاک قهرمانان وطن، اولین برنامه وزیر جهاد کشاورزی،مدیر عامل بانک کشاورزی و هیات همراه در بدو ورود به استان خراسان جنوبی بود.

این گزارش می افزاید: در ادامه وزیر جهاد کشاورزی،مدیر عامل بانک کشاورزی و هیات همراه ، از دستاوردهای مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی بازدید کردند.

شایان ذکر است بازدید از طرح های تولیدی کشاورزی که با مشارکت و حمایت بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده اند و نیز شرکت در مراسم افتتاح طرح های کشاورزی و آبخیزداری، از دیگر برنامه های این سفر کاری است.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما