رونمايي از كشاورز كارت توسط بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی

رونمايي از كشاورز كارت توسط بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی

 با عنايت به معرفي طرح كشاورز كارت براي حمايت كشاورزان در توليد غلات، مديريت شعب بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی با همكاري سازمان جهاد كشاورزي و شركت خدمات حمايتي كشاورزي استان ،اقدام به رونمايي از كشاورز كارت كرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت  شعب بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی روز چهارشنبه  پنجم آذر در مراسمي که با حضور معاون امور اقتصادي استانداري،رييس سازمان جهاد كشاورزي،مدير شعب بانك كشاورزي ونيزمدير عامل شركت خدماتي حمايتي كشاورزي كشور از طريق ارتباط تصويري برگزار شد، رونمايي از كشاورز كارت انجام و به 3 نفر از كشاورزان  شهرستان خوسف به صورت نمادين اعطا شد.

شايان ذكر است در اجراي تفاهم نامه منعقده بين بانك كشاورزي و وزارت جهاد كشاورزي مقرر شده است 20 هزار مليارد ريال تسهيلات از محل منابع داخلي بانك كشاورزي و در قالب كارتهايي تا سقف 200 ميليون ريال در اختيار كشاورزان قرار گيرد.

این گزارش می افزاید: اين كارت صرفاً براي خريد كود و سم مورد نياز كشاورزان(محصولات استرات‍يك كشاورزي) شار‍‍ژ شده و قابليت استفاده در بيش از 3 هزار پايانه فروش كارگزاران مورد تاييد شركت خدماتي كشاورزي را دارد.‍‍
كارمزد اين تسهيلات 12 درصد در سال است و چك هاي برگشتي و بدهي سررسيده احتمالي كشاورزان مانع از صدور و اعطاي "كشاورز كارت" نخواهد شد.

قالب دلخواه شما