پویش اخبار دهه فجر / حمایت 425 میلیاردی بانک کشاورزی از بزرگترین سایت گلخانه ای غرب کشور

پویش اخبار دهه فجر / حمایت 425 میلیاردی بانک کشاورزی از بزرگترین سایت گلخانه ای غرب کشور

بانک کشاورزی در راستای حمایت از بخش کشاورزی و امنیت غذایی کشور با پرداخت 425 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، از بزرگترین سایت گلخانه ای غرب کشور حمایت کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه، سایت گلخانه ای شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر، به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین سایت گلخانه ای مدرن هیدروپونیک تولید محصولات خارج از فصل غرب کشور، با هدف محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال، تحقق جهش تولید، تامین نیازهای داخلی و صادرات، در شهرستان اسلام آبادغرب در دست احداث است.
بر اساس این گزارش: سایت گلخانه ای شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر با حمایت بانک کشاورزی در زمینی به مساحت 54 هکتار در حال ساخت است که پس از بهره برداری زمینه اشتغالزایی بیش از 500 نفر را به صورت مستقیم و 1500 نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم خواهد کرد.
این گزارش می افزاید: پرداخت تسهیلات 425 میلیارد ریالی بانک کشاورزی با توجه به اهمیت حفظ منابع آبی کشور، صرفه جویی و استفاده بهینه از انرژی و خاک، افزایش تولید در واحد سطح، کاهش هزینه ها و ارزآوری، به منظور ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید صورت گرفته است.

 

قالب دلخواه شما