پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی،در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی،هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

درپی متن این پیام را مشاهده می فرمایید:

بسم الله الرحمن الرحیم

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ

سوره مبارکه محمد آیه شریفه هفتم

هفته دفاع مقدس یادآور سال­های حماسه و ایثار و صحنه­ های شکوهمند دفاع سرافرازانه از تمامیت ارضی و مرزهای عقیده و ایمان و هویت ملی در ایران اسلامی است.
یاد و خاطره این سال های حماسه و فداکاری را باید همچنان زنده نگاه داریم و به عنوان یک پشتوانه غنی برای حرکت­های آتی و مواجهه با چالش­ها و تهدیدهای احتمالی حفظ کنیم.در عین حال هفته دفاع مقدس، فرصت مناسبی است برای آنکه قدردان ایثار و فداکاری مدافعان سرزمین و مرزهای عقیده  و ایمان مردم شامل نیروهای مسلح کشور و بسیجیان و جهادگران و نیروهای مردمی باشیم.

براین اساس ضمن گرامی داشتن هفته دفاع مقدس، به روان پاک شهدای دفاع مقدس و همه شهدای راه استقلال و دفاع از میهن اسلامی درود می­فرستیم و در مقابل مراتب ایمان و ایثار همه رزمندگان سرافراز کشورمان و جانبازان و ایثارگران و خانواده های شهدای گرانقدر سر تعظیم فرود می آوریم.

خدای بزرگ این کشور اهورایی را در مقابل دسیسه های دشمنان حفظ کند و به لطف و مرحمت خویش موجبات گشایش و رفع مشکلات جامعه اسلامی، از جمله بلای جانکاه کرونا را فراهم سازد.

 

روح اله خدارحمی

قالب دلخواه شما