برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای فتح خرمشهر توسط مدیریت بانک کشاورزی استان گلستان

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای فتح خرمشهر توسط مدیریت بانک کشاورزی استان گلستان

همزمان با سالروز فتح خرمشهر و شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مدیریت شعب بانک کشاورزی استان گلستان باهمکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی ادارات کل استان گلستان مراسم گرامیداشت شهدای فتح خرمشهر با موضوع تبین مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها را در روز پنجشنبه ۵خرداد با حضور مدیران و روسای ادارت کل استان و شهرستان در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوا گلستان برگزار کرد.

در این مراسم وحید صیادی مدیر شعب بانک در استان گلستان در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی به حاضران و مدعوین در مراسم و تسلیت ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام ، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و عملیات فتح خرمشهر را گرامی داشت.

وی بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا تاکید کرد و گفت حماسه فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و سرآغاز پیروزیهای رزمندگان در طول ۸سال جنگ تحمیلی بود.

صیادی در پایان افزود در راستای سیاستهای دولت مبنی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها بانک کشاورزی استان گلستان در جهت تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و دامداری آماده پاسخگویی به نیازهای این قشر زحمتکش و سختکوش می باشد .
شایان ذکر است در این مراسم دکتر علی سلیماندوست کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه در موضوع تبین طرح هدفمندی یارانه‌ها سخنرانی کرد.

اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان و مداحی و سینه زنی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

قالب دلخواه شما