ایجاد شبکه کارکنان دانشی در بانک کشاورزی و استفاده از فرصت‌های بهبود و نوآوری‌های آنها از طریق نظام پیشنهادها و مدیریت ارتباط با کارکنان، یک ضرورت برای بهبود تدریجی روند عملکرد و توسعه پایدار بانک است. این شبکه کارکنان دانشی  به عنوان یک فضای تبادل ایده‌ها، تجربیات و دانش بین کارکنان  بانک عمل می کند.

از آنجا که کارکنان بانک دارای تخصص‌ها و تجربیات متنوعی هستند، ایجاد یک نظام پیشنهادها که از طریق آن می‌توانند ایده‌ها و پیشنهادات خود را با مدیران و دیگر کارکنان به اشتراک بگذارند، در بانک کشاورزی  بسیار حائز اهمیت بوده به همین دلیل از سال 1381 این نظام راه اندازی و طی سالهای بعد توسعه یافته است. این نظام  ، بهبودهای عمده را در فرآیندهای بانکی، خدمات به مشتریان و استفاده از فناوری‌های نوین برای بانک به همراه داشته است. در طی 20سال اخیر بالغ بر 70.000 پیشنهاد توسط همکاران و مشتریان بانک در نظام مزبور  ثبت گردیده است.

بانک کشاورزی همچنین با مدیریت مناسب ارتباط با کارکنان، از نیروی انسانی خود برای کشف و بهره‌برداری از فرصت‌های بهبود و نوآوری‌های موجود استفاده می کند. ارتباط با کارکنان به شکل جلسات تیمی، نظرسنجی‌ها، گفتگوهای باز و سیستم بازخورد مداوم ، بهبودهای مستمر را در بانک ترویج کرده و انگیزه لازم برای مشارکت فعال کارکنان را فراهم ساخته است.

با ایجاد شبکه کارکنان دانشی و استفاده از فرصت‌های بهبود و نوآوری‌های آنها، بانک کشاورزی قادر گشته تا بازدهی و کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد و در عین حال به یک سازمان پویا و نوآور تبدیل شود به نحوی که با چالش‌های روزمره صنعت بانکداری سازگاری یابد.

ورود به سامانه نظام پیشنهادها

قالب دلخواه شما