برگزاری آیین معارفه و تکریم مدیرکل حراست بانک کشاورزی

برگزاری آیین معارفه و تکریم مدیرکل حراست بانک کشاورزی

روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، طی حکمی احمدعلی شکوه را به سمت مدیرکل حراست این بانک منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در مراسمی که روز شنبه 26 اسفند سال جاری با حضور فاطمی نیا معاون سازمان حراست کل کشور، اعضای هیات مدیره بانک و جمعی از مدیران و کارکنان بانک کشاورزی برگزار شد،  خدارحمی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده و عملکرد خوب حسین اعتبار زاده، حکم انتصاب احمدعلی شکوه را ابلاغ و برای وی در انجام ماموریت های محوله و حفاظت و حراست از سرمایه های فیزیکی و معنوی بانک آرزوی موفقیت کرد.

بر اساس این گزارش، خدارحمی در این مراسم با اشاره به محوریت مشتری مداری در سال 1397 و اولویت تکریم مشتریان در برنامه ریزی سال آینده بانک کشاورزی، مسئولیت حراست در بانک را حساس و خطیر خواند و تامین آرامش کارکنان و مشتریان در تمام ابعاد را در گرو عملکرد این بخش دانست .

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت ارتباط موثر، هماهنگی، مشورت و همدلی کارکنان حراست با سایر کارکنان در بالا بردن ضریب سلامت، امنیت و ایمنی در سازمان،  اظهار داشت: عملکرد کارکنان حراست بایستی به گونه ای باشد که سایر کارکنان، آن ها را مشاور امین خود بدانند.

خدارحمی درپایان خاطرنشان کرد: وظیفه حراست ، مراقبت و سلامت اداری باید دغدغه و اولویت فکری همه کارکنان باشد.

این گزارش می افزاید: فاطمی نیا معاون سازمان حراست کل کشور در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت افزایش رضایتمندی از سیستم بانکی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهارداشت: باید تلاش کنیم اقتصادی متکی بر داخل داشته باشیم و بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تخصصی می تواند با تلاش مضاعف و خدمت رسانی با محوریت تولید نقش به سزایی در شکوفایی اقتصادی کشور داشته باشد.

وی همچنین با بیان این که توجه ویژه به پیش بینی و پیشگیری از ابزارهای مهم حراست برای تامین امنیت در سازمان است، تحقق این مهم را در گرو اعتماد دوسویه و تعامل دوجانبه میان مدیران و کارکنان دانست  و تاکید کرد: مورد وثوق ترین افراد برای مدیر بایستی بخش حراست سازمان باشد.

 

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما