حمایت از نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی با پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون

نقش مکانیزاسیون در چرخه تولید و گستردگی استفاده از ماشین آلات کشاورزی در مراحل مختلف تولید از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، به طوری که فاکتور مهم در گذار از کشاورزی سنتی به صنعتی را می توان ارتقا ضریب مکانیزاسیون دانست .
مسعود رضائی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی با بیان مطالب فوق گفت : توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به منظور استفاده از تکنولوژی روز در توسعۀ پایدار کشاورزی و در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی با نگاه بر درون زایی اقتصاد شکل گرفت و حمایت مالی بانک کشاورزی با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت کمک شایانی به اصلاح ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در کشور کرد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مرکزی، رضائی ضمن قدردانی از دست اندرکاران توسعه مکانیزاسیون در استان مرکزی اعلام کرد : با همت شعب بانک کشاورزی استان مرکزی تا نیمه آذر ماه سال 97  بیش از 260 میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین آلات و تجهیزات پرداخت شد.
وی گفت این تسهیلات به منظور خرید ماشین آلات کشاورزی ، دنباله بند ها و تجهیزات در بخش های زراعی ، باغی  ، دام ،طیور و آبزی پروری پرداخت شده است . 
لازم به ذکر است شعب بانک کشاورزی آمادگی آنرا دارند ،  درخواست‌های متقاضیان دارای شرایط اخذ تسهیلات را که از طرف سازمان جهاد کشاورزی برای خرید ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی معرفی می شوند ، بدون هیچ محدودیتی پرداخت کند.


قالب دلخواه شما