توسط دکتر مرتضی شهید زاده تشریح شد: اهم برنامه های بانک کشاورزی برای سال 94

توسط دکتر مرتضی شهید زاده تشریح شد:  اهم برنامه های بانک کشاورزی برای سال 94
توسط دکتر مرتضی شهید زاده تشریح شد: اهم برنامه های بانک کشاورزی برای سال 94

دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در گردهمایی پایان سال مدیران بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی به عنوان یک بانک خوشنام، مورد حمایت، ابزار کار و هم سو با دولت تدبیر و امید فعالیت خواهد کرد تا مجری فرامین مقام معظم رهبری در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باشد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این نشست که روز سه شنبه بیست و ششم اسفندماه سال جاری با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران امور، روسا و معاونان ادارات مرکزی بانک کشاورزی در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، دکتر شهید زاده ضمن قدردانی از تلاش جمعی مدیران و ابراز خرسندی از موفقیت های به دست آمده در سال 93 گفت: بازگشت عاملیت خرید گندم  به بانک کشاورزی پس از گذشت قریب به یک دهه ، حاصل  تلاش، جدیت و برنامه ریزی تیم بانک کشاورزی است و یکی از برنامه های ما در سال 94 اثبات این موضوع خواهد بود که خروج این طرح از بانک کشاورزی یک اشتباه بزرگ ملی بوده است.

وی با بیان موفقیت بانک کشاورزی در به حداقل رساندن برداشت از منابع بانک مرکزی ، افزایش خود اتکایی مالی این بانک را از جمله برنامه های سال آتی  اعلام کرد و افزود: فرهنگ برداشت از بانک مرکزی بایستی در بانک کشاورزی برچیده شود و ما همچون چشمه جوشانی به تامین منابع بانک مرکزی کمک کنیم.

دکتر شهید زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هیچ بانکی در ایران قدرت رقابت با بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی را ندارد و در سال آینده بخش core banking در چندین بانک توسط ما اداره خواهد شد.

وی با اشاره به جذب صد در صدی اعتبارات صندوق توسعه ملی توسط بانک کشاورزی در سال 93، تخصیص 50 هزار میلیارد ریال اعتبار به بانک کشاورزی برای سال آینده را موفقیت بزرگی دانست و افزود: تمام تلاش خود را می کنیم تا هیچ درخواست بانکی و پروژه ای در بخش کشاورزی بی جواب نماند.

مدیر عامل بانک کشاورزی سخنان خود را با رهنمودهایی از امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) به عنوان کلید های موفقیت برای مدیران این بانک به پایان رساند و با استناد به بیانات مولای متقیان، داشتن انسجام همگانی در اهداف و کارکرد، رعایت نظم و انضباط محیط کاری، هدف گذاری صحیح ، آگاهی از نقاط قوت و ضعف ، توجه به فرصت ها و تهدید ها، رعایت اعتدال در امور ، انگیزش  کارکنان با ایجاد رابطه بین کارکرد و تشویق ، عاقبت اندیشی و امانت داری در حفظ اسرار کارکنان و مشتریان را از جمله راهکارهای طلایی موفقیت مدیران بر شمرد.

در این مراسم همچنین حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با بیان این مطلب که خانواده بانک کشاورزی  بایستی قدردان وجهه مثبت این بانک در جامعه باشد گفت: بانک کشاورزی از لحاظ فرهنگی و ساختاری در کشور بی نظیر است. وی همچنین موفقیت در بازگرداندن عاملیت خرید تضمینی گندم  به بانک کشاورزی پس از گذشت ده سال را از موفقیت های چشمگیر سال 93 و نتیجه تدبیر و تلاش دکتر شهید زاده دانست.

مهندس داور ماهیکار عضو دیگر هیئت مدیره بانک کشاورزی در جمع مدیران این بانک تصریح کرد: در ابتدای سال 93 سهم بانک کشاورزی از منابع نظام بانکی 6.24 درصد بوده که در پایان سال به 6.60 درصد رسیده است. وی رسیدن به ریسک اعتباری تک رقمی در مقابل ریسک 13.5 درصدی نظام بانکی کشور را از جمله موفقیت های این بانک در سال 93 عنوان کرد .

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما