دکتر شهیدزاده نقشه راه بانک کشاورزی در سال 1394 را ترسیم کرد

دکتر شهیدزاده نقشه راه بانک کشاورزی در سال 1394 را ترسیم کرد
دکتر شهیدزاده نقشه راه بانک کشاورزی در سال 1394 را ترسیم کرد

دکتر مرتضی شهیدزاده رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، در پیامی به مناسبت آغاز سال 1394 هجری شمسی ، نقشه راه بانک را ترسیم و بر جهاد همدلی  برای  شکوفایی استعدادها اشاره کرد و سال جدید را سال جهش در این بانک نام نهاد . متن کامل پیام دکتر شهیدزاده را در پی ملاحظه می کنید :

بسم الله الرحمن الرحیم

سال 1394 ، سال تعیین کننده و سرنوشت سازی در بانک کشاورزی است و باید تلاش کرد با همدلی جهادگونه و هماهنگی همکاران ، زمینه شکوفایی هرچه بیشتر این بانک مردمی، تاثیرگذار ، خوش نام و پاک دست، در اعتلای جایگاه اقتصادی کشور و بهبود وضعیت امنیت غذایی مردم ، فراهم شود.

دورنمایی که رهبر فرزانه انقلاب از سال 1394 ترسیم و سال جدید را «سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی» نامگذاری فرمودند ، وظیفه ما در بانک کشاورزی را سنگین تر از همیشه می کند ، زیرا هم سویی و هم گرایی با دولت تدبیر و امید ، اصلی اساسی و وظیفه ای ملی است که همه مدیران و همکاران باید این اصل مهم و این وظیفه حیاتی و مهم را سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار دهند و با همدلی جهادگونه ، اعتبار و اعتماد را به بانک کشاورزی بازگردانند.

خوشبختانه مقدمات اعتمادسازی و اعاده اعتبار در بانک ، قبل از شروع سال 1394 آغاز شده است و دولت فخیم تدبیر و امید با تفویض عاملیت خرید گندم و ایجاد ظرفیت‌های جدید در قانون بودجه برای بخش کشاورزی ،‌اعتبار و اعتماد لازم را به بانک کشاورزی ارزانی داشته است . این موفقیت ها از تلاش ، جدیت و برنامه ریزی در فضای کنونی ایجاد شده در بانک کشاورزی ناشی می شود ولی برای موفقیت های بیشتر و جلب اعتماد افزون تر، باید جهادی تر عمل کرد و همدلی ها را افزایش داد تا شکوفایی هرچه بیشتر بانک محقق شود.

بانک کشاورزی قدم در راهی گذاشته است که پایان آن عزت و اعتبار و سربلندی است و جهش از نقطه کنونی به نقطه مطلوب و مدنظر ، فقط با عینیت بخشیدن به واژه هایی از جنس تدبیر و امید و همدلی و همزبانی میسر خواهد شد . به همین مناسبت شایسته است ، سال 1394 ، سال«جهش» در بانک کشاورزی نامگذاری شود که کلید واژه خلاصه شده، جهاد همدلی برای شکوفایی را به ذهن متبادر می سازد و من رجاء واثق دارم که با چنین کلید واژه هایی می توان ، امید و اعتبار را اعاده کرد.

فرصت را مغتنم می شمارم و با تبریک مجدد سال نو و آرزوی موفقیت و سربلندی برای تک تک همکاران ، انتظار دارم ، کارکنان ساعی خانواده بزرگ بانک کشاورزی کوشاتر و باانگیزه تر از قبل ، وظایف خود را در مسیرهای طراحی شده و با نصب العین قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب و هم سو و هم گرا با دولت جناب حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن روحانی رئیس جمهور محترم ، انجام دهند تا باعنایت خداوند رحمان ، گام های اساسی برای اعتلای نام بانک در عرصه بانکداری و اقتصاد و کشاورزی کشور برداشته شود.

 

مرتضی  شهیدزاده 

دانلود فایل تصویری

 

 

قالب دلخواه شما