واگذاری یک گلخانه121.5 میلیارد ریالی به نفع زندانیان

واگذاری یک گلخانه121.5 میلیارد ریالی به نفع زندانیان
بانک کشاورزی به عنوان نخستین بانک عامل، گلخانه ای به ارزش 121میلیارد  و500 میلیون ریال را به بنیاد تعاون زندانیان واگذار کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، پس از واگذاری گلخانه مذکور، رحیم مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان با ارسال نامه ای به دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام کرد.
وی در این نامه با بیان اینکه بانک کشاورزی به عنوان نخستین بانک عامل با اختصاص گلخانه «آشیانه سبز»به این بنیاد  و به نفع زندانیان خدمتی بزرگ و به یادماندنی نسبت به زندانیان و خانواده های آنان انجام داد، این اقدام را از توفیقات بنیاد در حوزه حرفه آموزی مددجویان دانست.
بر اساس این گزارش،  مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی نیز  در این باره گقت: بر اساس تکالیف مندرج در قوانین بودجه سال های 1391 تا 1393 مقرر شد با هدف اشتغال زندانیان، از محل منابع قرض الحسنه این بانک سالانه مبلغی به  اجرای طرح های معرفی شده از سوی بنیاد تعاون زندانیان اختصاص یابد.
دکتر خسرو شاهوردی اعتبار اختصاص یافته به این موضوع در سال جاری را مبلغ 3هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بر اساس توافق به عمل آمده با بنیاد تعاون زندانیان فهرستی از طرح های تملیکی بانک کشاورزی همراه با قیمت تمام شده به این بنیاد اعلام شد  تا پس از بررسی و تأیید نسبت به تحول ملک اقدام شود.
وی با بیان اینکه تا کنون تعداد 19 طرح به بنیاد تعاون زندانیان معرفی شده است، خاطر نشان کرد : به تازگی طرح گلخانه «آشیانه سبز» به ارزش 121میلیارد و 500 میلیون ریال در منطقه پیشوای ورامین به این بنیاد واگذار شد.
مدیرامور اعتبارات و وصول مطالبات بانک کشاورزی با اشاره به اینکه  مراحل ارزیابی و بررسی دیگر طرح های معرفی شده کماکان از سوی بنیاد تعاون زندانیان ادامه دارد  اضافه کرد : پس از اعلام پذیرش از سوی بنیاد مذکور نسبت به واگذاری آن و انجام تعهدات بانک اقدام خواهد شد.

قالب دلخواه شما