راه اندازی باشگاه مجازی کودک و نوجوان در بانک کشاورزی

راه اندازی باشگاه مجازی کودک و نوجوان در بانک کشاورزی
باشگاه مجازی کودک و نوجوان در بانک کشاورزی به منظور تعامل گسترده تر با کودکان و نو جوانان همچنین ارزش آفرینی برای آنان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، تغییر رویکرد از نگاه صرفا آموزشی به نگاه سرمایه گذاری و تعامل گسترده تر با کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان، در خط مشی سال جاری حوزه امور مشتریان این بانک مورد توجه قرار گرفت و  «باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی» به عنوان محور اصلی این رویکرد جدید و بستر مجازی برای تعامل با کودکان و نوجوانان طراحی و راه اندازی شد.
بر اساس این گزارش، این باشگاه مجازی در صفحه نخست پایگاه اینترنتی  بانک کشاورزی به نشانی www.bki.ir جانمایی شده است و در دسترس علاقه مندان قرار دارد.
این گزارش می افزاید، صاحبان هریک از حساب های قرض الحسنه پس انداز کودک و نوجوان،کوتاه مدت «تاک» و بلند مدت کودک و نوجوان می توانند در این با شگاه ثبت نام کنند ضمن اینکه حد اکثر سن برای عضویت  15 سال تمام است.
گفتنی است بانک کشاورزی اولین بانکی بود که طرح بانک کودک و نوجوان را در پاییز سال 1379 آغاز کرد و اولین باجه مخصوص کودکان ونوجوانان  در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شروع به کار کرد.3سال بعد در زمستان سال 1382 اولین شعبه اختصاصی کودکان و نوجوانان در تهران و سایر استان ها افتتاح شد. آموزش مفاهیم بانکی و آشنایی نسل آینده با فرهنگ پس انداز با برگزاری دوره های یک روزه در بانک  و همچنین آشنایی با بانکداری الکترونیکی و فرهنگ سازی استفاده از ابزارهای آن مثل کارت های بانکی، همراه بانک، اینترنت بانک، خود پرداز، پایانه های فروش و... مهم ترین هدف های طرح بانک کودک و نوجوان است.

قالب دلخواه شما