پیام تبریک دبیرکل اتحادیه آپراکا به دکتر شهیدزاده

پیام تبریک دبیرکل اتحادیه آپراکا به دکتر شهیدزاده
چمنانگ سیراوانگ گیوتا دبیرکل اتحادیه کشاورزی و روستایی آسیا و اقیانوسیه (آپراکا) طی نامه ای به دکتر مرتضی شهیدزاده، انتصاب وی را به سمت رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی تبریک گفت. متن این پیام در پی می آید:

جناب آقای دکتر شهید زاده

در ابتدا مایلم از طرف اتحادیه کشاورزی و روستایی آسیا و اقیانوسیه (آپراکا) انتصاب حضرت‌عالی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی را تبریک عرض نمایم.
بانک کشاورزی یکی از اعضای فعال و عضو کمیته اجرایی آپراکا محسوب می شود و در چند دهه گذشته نقش مهمی در حمایت از آموزش، توسعه و رشد آپراکا ایفا نموده است. اینجانب از حضور مستمر بانک کشاورزی در جلسات کمیته اجرایی و مجمع عمومی آپراکا، اقدام ابتکاری بانک کشاورزی در تدوین برنامه راهبردی آپراکا، راه اندازی مرکز تعالی زنان آپراکا و بسیاری تلاش‌ها و ابتکارات دیگر بانک کشاورزی در ارتقاء کیفیت خدمات آپراکا خشنود بوده و تحت تاثیر قرار گرفته ام. لازم است مراتب تشکر و قدر دانی خود را نسبت به همکاری‌های بانک کشاورزی در توسعه تامین مالی روستایی و کشاورزی با هدف ارائه خدمت به اقشار روستایی در آسیا و اقیانوسیه ابراز نمایم.
امید است بانک کشاورزی در سایه  رهبری حضرتعالی، ارتباط و همکاری خود با اتحادیه آپراکا و اعضای آن را همچنان حفظ نماید. به مناسبت فرا رسیدن سال نو، برای حضرتعالی، اعضای هیئت مدیره، مدیریت و کارکنان بانک کشاورزی، شادی، موفقیت، سلامتی و بهروزی از خداوند منان مسئلت می نمایم.


قالب دلخواه شما