بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان وعشایر

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان وعشایر

روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی صبح روز جمعه ٢۵ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور یافت و از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر  بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،خدارحمی  ضمن بازدید از این نمایشگاه که با هدف نمایش توانمندی‌های روستاییان برپا شده است، در برخی از غرفه ها حضور یافت و ضمن تمجید از برگزاری چنین نمایشگاهی با مسئولان این غرفه ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی  با ابراز خرسندی از اینکه بانک کشاورزی در خدمت  قشر شریف و مولد روستایی و عشایر است گفت: این بانک سال گذشته با پرداخت ٣۶٠٠ میلیارد تومان در قالب طرح توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری، سال خوبی را برای جامعه عشایری و روستایی کشور رقم زد.

خدارحمی ابراز امیدواری کرد؛روستاییان و عشایر کشور روز به روز در مسیر توانمندی بیشتر،تولید محصولات بهتر و زندگی شادتر حرکت کنند.

بر اساس این گزارش،بانک کشاورزی نیز که در اجرای طرح توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری اقدامات موثری انجام داده است، با برپایی غرفه و حضور کارشناسان مطلع پاسخگوی بازدیدکنندگان و مراجعان خواهد بود.

این گزارش می افزاید، از آغاز اجرای طرح توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری  بانک کشاورزی  تا کنون مبلغی افزون بر ۴٣هزار  میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که با این میزان تسهیلات بیش از ۴٠ هزار طرح با اشتغالزایی ٨۴هزار نفر در سراسر اجرا شده است.

اجرای مراسم های آیینی و محلی و برنامه های متنوع مرتبط با زندگی روستایی و عشایری، برگزاری استارت آپ های روستایی از جمله محورهای چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر است.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۲۷ مرداد از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ دایر خواهد بود.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما