مدیرعامل بانک کشاورزی:سرعت صدور و توزیع کشاورز کارت  و استقبال کشاورزان مثبت است

مدیرعامل بانک کشاورزی:سرعت صدور و توزیع کشاورز کارت  و استقبال کشاورزان مثبت است

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به مزیت های کشاور زکارت در تأمین نقدینگی کشاورزان برای تهیه نهاده کود مورد نیاز کشت پاییزه محصولات استراتژیک (گندم،جو،چغندرقند پاییزه )گفت: این طرح برای اولین بار در کشور به اجرا در می آید و کشاورز کارت 3 روز  پس از معرفی و ارائه مدارک متقاضی صادر شده و در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی با بیان اینکه با هماهنگی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبلغ2هزار میلیارد تومان اعتبار با نرخ ترجیحی12درصد برای خرید نهاده کود مورد نیاز کشاورزان اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد:کشاورزان می توانند به ازای هر هکتار2میلیون تومان تا سقف 20 میلیون تومان از تسهیلات در قالب این کارت استفاده کنند.

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه فصل کشت به تازگی آغاز شده و متناسب با شرایط آب و هوایی و زمانبندی کشت توسط کشاورزان در استان های مختلف،فرصت برای صدور و دریافت این کارت وجود دارد گفت: کشاورزان متقاضی می توانند از مزایای این کارت بهره مند شوند.

خدارحمی به هماهنگی های وزارت جهاد و بانک کشاورزی برای صدور کشاورزکارت نیز اشاره و تأکید کرد: پیشبرد و ادامه این طرح و طرح های مشابه منوط به استقبال کشاورزان است و برنامه ریزی و زیرساخت های لازم برای ارائه این کارت فراهم شده است.

وی با اشاره به تأکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای این طرح از آمادگی و پیگیری های بانک کشاورزی برای تأمین نهاده های مورد نیاز کشت بهاره نیز خبر داد و نسبت به استقبال کشاورزان ابراز امید واری کرد.

مدیرعامل بانک کشاورزی سرعت صدور وتوزیع این کارت را مثبت ارزیابی کرد و از پیشتازی استان گلستان در تعداد کارت های صادر شده خبرداد و افزود: در این فصل کشت دو رقم کود فسفات و پتاس با استفاده از کشاورز کارت در مراکز عرضه  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قابلیت خرید دارد و در آینده امکان خرید سموم  و علف کش نیز فراهم خواهد شد.

قالب دلخواه شما