حضور سبز بانک کشاورزی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

حضور سبز بانک کشاورزی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست
حضور سبز بانک کشاورزی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با شعار اقتصاد سبز، اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول ریاست جمهوری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، وزرای محیط زیست کشورهای روسیه، لبنان و قائم مقام وزیر محیط زیست ژاپن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران روز دوم اسفندماه سال جاری آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، با توجه به نوع فعالیت شرکت کنندگان ، محور اصلی نمایشگاه، رویکرد رشد فراگیر و توسعه پایدار بود و علاوه بر فعالان بخش کشاورزی و محیط زیست، سایر اصناف از جمله صنعت، معدن، نفت، دارو، صنایع تبدیلی، بانک ها و ... نیز با حضور خود در این نمایشگاه بر رسالت خود در این خصوص تأکید داشتند و از همین رو، پروژه "بانکداری سبز" با همکاری تشکل "نگین سبز زنجان" ضمن برپایی غرفه مشترکی در این نمایشگاه، به معرفی فعالیت ها و ارائه اقدامات انجام شده در پروژه پرداخت.
بازدید برخی از مسئولان سازمان های دولتی و بخش خصوصی، از جمله سازمان های محیط زیست استان های کشور از غرفه پروژه بانکداری سبز، نشان از اهمیت این پروژه در سطح ملی دارد. همچنین در طی چهار روز برگزاری نمایشگاه، بازدید مسئولان سازمان ملل متحد و مدیران سایر پروژه های مشترک این سازمان، از غرفه پروژه بانکداری سبز و اظهار تمایل برای همکاری هرچه بیشتر با این پروژه، یکی از مهمترین دستاوردهای شرکت در این نمایشگاه بود. آشنایی با سایر فعالان در زمینه مباحث محیط زیستی، حفظ منابع پایه، رشد فراگیر و توسعه پایدار و همچنین طرح زمینه های همکاری با آنها از دیگر دستاوردهای خوب این نمایشگاه محسوب می شود.
طی بازدید سرکار خانم دکتر ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و هیئت همراه از غرفه پروژه بانکداری سبز، وی ضمن ابراز خرسندی از اجرای پروژه هایی با رویکرد توسعه پایدار، سرمایه گذاری سبز را لازمه توسعه پایدار دانست و توجه به این امر مهم را از جمله وظایف تمامی سازمان ها و ارگان های دولتی و بخش خصوصی اعلام کرد.
در مراسم اختتامیه این نمایشگاه، از بانک کشاورزی و به خصوص تیم پروژه بانکداری سبز به دلیل حمایت هایشان از تشکل نگین سبز زنجان قدردانی و تشکر شد.

قالب دلخواه شما