محمد رضا غفوری خبرداد: صدور « یارا کارت» بانک کشاورزی در خرداد ماه

مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی بانک کشاورزی از ارائه خدمت جدید یارا کارت در خرداد ماه سال جاری و در آستانه هشتاد و چهارمین سالگرد تأسیس این  بانک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، محمدرضا غفوری با اعلام این خبر افزود ، بانک کشاورزی با هدف سهولت در انجام امور بانکی کشاورزان این کارت را صادر و در اختیار آنان قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه  این خدمت بانک کشاورزی بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مرحله اجرا درآمده است خاطر نشان کرد: سقف  اعتبار این کارت ها 50 میلیون ریال است که  از طریق شعب این بانک صادر و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

مدیر امور مشتریان بانک کشاورزی در ارتباط با تضمین  صدور یارا کارت توضیح داد: حساب یارانه ای هموطنانی که مشمول استفاده از این کارت می شوند، به عنوان تضمین در نظر گرفته شده است و اقساط آن از محل یارانه پرداختی تسویه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: کشاورزانی که پرونده اعتباری در بانک کشاورزی دارند و یارانه خود را از این بانک دریافت می کنند مشمول استفاده از این کارت خواهند شد.

غفوری یادآور شد، اردیبهشت ماه سال 1395 نمونه آزمایشی  این کارت در یکی از استان ها اجرایی شد و  در خرداد ماه سال جاری به عنوان خدمتی جدید در سراسر کشور عملیاتی خواهد شد. 

قالب دلخواه شما