مدیرعامل بانک کشاورزی:فروش محصول راهکار اصلی موفقیت استارت آپ ها

مدیرعامل بانک کشاورزی:فروش محصول راهکار اصلی موفقیت استارت آپ ها

 

 روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در مراسم پایانی رویداد استارت آپی «فین تک فارم» این بانک گفت: استارت آپ ها با فروش محصول به عنوان راهکار اصلی کسب و کارهای کوچک موفق خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی گفت: برگزاری رویداد استارت آپی و کمپ نو آوری فین تک فارم، انتظار ما را برآورده کرد با چنین دور خیزی ، قطعاً و حتماً این حرکت را با شدت و قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد.

وی به هنگام قدردانی از 17 شرکت استارت آپی وفین تکی منتخب، اظهار داشت: خوشبختانه در این رویداد فرصتی فراهم شد تا شرکت ها قابلیت کسب و کارهای جدید را به خوبی تبیین کنند.

خدارحمی افزود: نکته مهم این است که ایده های جدید کسب و کارها،قابل عرضه و قابل پذیرش در بازار باشند؛ به عبارت دیگر، باید صا حبان ایده ها  در راه حل های جدید به دنبال عرضه و فروش باشند.

وی تصریح کرد: تفکر صرفا استفاده از تسهیلات و تکیه بر حمایت های مالی بنگاه های اقتصادی،کارآمد نیست و باید قبل از اجرای هر طرح و ایده ای به دنبال بازار فروش آن ایده بود.

مدیرعامل بانک کشاورزی، در بخش پایانی سخنان خود ضمن تأکید بر ضرورت تعامل با فعالان بخش کشاورزی افزود:فضای مناسبی برای ارائه فعالیت ها و فروش ایده های نوین وجود دارد و بانک کشاورزی از راه اندازی کسب و کار های جدید مبتنی برفن آوری برای هوشمند سازی هرچه بیشتر کشاورزی حمایت می کند.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما