دکتر شهیدزاده : بانک کشاورزی 10 هزار میلیارد ریال برای خرید تضمینی گندم اختصاص داد

دکتر شهیدزاده : بانک  کشاورزی 10 هزار میلیارد ریال برای خرید تضمینی گندم اختصاص داد
دکتر شهیدزاده : بانک کشاورزی 10 هزار میلیارد ریال برای خرید تضمینی گندم اختصاص داد

بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل 10 هزار میلیارد ریال برای اجرای خرید تضمینی گندم در سال جدید اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی و به نقل از واحد مرکزی خبر، دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک،در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما (واحد مرکزی خبر) با اشاره به اینکه دولت 9500 میلیارد ریال را برای خرید تضمینی گندم تصویب کرده است ، افزود: 5 هزار میلیارد ریال از محل بودجه و بقیه نیز از طریق سیستم بانکی برای خرید تضمینی گندم اختصاص یافته است.

وی گفت: امسال بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل برای خرید گندم انتخاب شد و مانند سال های قبل برای این خرید از تمام ساز وکارهای خود استفاده خواهد کرد.

مدیرعامل بانک کشاورزی افزود: این بانک پیشرفته ترین نرم افزارهای الکترونیکی را دارد و به صورت لحظه ای می تواند تمام اطلاعات مراکز خرید، فروش و شعبه های فروش را در استان ها برای پرداخت به موقع ، خرید و فروش تضمینی گندم رصد کند، بنابراین پرداخت پول گندمکار در همان لحظه و روز انجام می شود.

دکتر شهیدزاده گفت: این بانک سال گذشته 200 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح های توسعه در زیربخش های آب ، خاک ، زراعت ، دامپروری و شیلات در اختیار کشاورزان قرار داده است.

وی افزود: امسال با کمک دولت از طریق قانون بودجه و صندوق توسعه ملی ، منابع بانک کشاورزی برای پرداخت تسهیلات و ارائه اعتبارات در طرح های کشاورزی به 2 برابر سال گذشته افزایش می یابد.

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: سال گذشته 13هزار میلیارد ریال نیز برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی اختصاص یافت که در سال جدید با حمایت دولت و وزارت جهاد کشاورزی افزایش خواهد یافت.

قالب دلخواه شما