تسهیلات پرداختی به کشاورزان کردستانی از مرز ‪ هزارمیلیارد ریال گذشت

تسهیلات پرداختی به کشاورزان کردستانی از مرز ‪ هزارمیلیارد ریال گذشت

مدیر شعب بانک کشاورزی در استان کردستان گفت: « پرداخت تسهیلات ویژه به کشاورزان این استان طی یازده ماهه سال 88 به بیش از ‪ هزارمیلیاردو520میلیون ریال رسیده است. »
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان کردستان علی اصغر محمدی ضمن اعلام این خبر افزود: این تسهیلات به بیش از 42هزار و ‪ 210کشاورز و به طرح های اقتصادی در بخش های دام و طیور، صنایع تبدیلی، توسعه روستایی، آب و خاک و زراعت پرداخت شده است.
وی نظارت دستگاه های معرف این طرح ها را در روند هزینه تسهیلات در قالب هر طرح امری لازم و ضروری خواند و بر ضرورت دقت بیشتر کارشناسان بر این مهم تاکید کرد.
محمدی سپرده گذاری مردم در بانک های استان را عامل اساسی در فراهم شدن امکان توسعه منطقه برشمرد و اظهار داشت: سرمایه های بانک ها متعلق به خود مردم است و با بهره گیری از آن منافع مردم منطقه تامین می شود.
وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی این بانک به کشاورزان طی مدت مشابه سال 87 گفت:درسال87 تعداد 24هزار کشاورز کردستانی حدود 800میلیارد ریال تسهیلات ویژه از این بانک دریافت کردند.
محمدی میزان رشد ریالی تسهیلات پرداختی را 100درصد اعلام کرد واز کشاورزان خواست با پرداخت به موقع اقساط، زمینه رابرای دریافت مجددتسهیلات فراهم کنند.



قالب دلخواه شما