افتتاحیه نمایشگاه نقاشی یکی از پرستوهای سرزمین مهربانک کشاورزی

افتتاحیه نمایشگاه نقاشی یکی از پرستوهای سرزمین مهربانک کشاورزی

نمایشگاه نقاشی های«سارا افجاری» از پرستوهای سرزمین مهر بانک کشاورزی،روز یکشنبه 22 فروردین ماه در محل ساختمان مرکزی این بانک افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این نمایشگاه با حضور حشمت الله نظری و مهندس داور ماهیکار اعضای هیئت مدیره،مدیران امور،مشاور مدیرعامل،روسا و معاونان و جمعی از کارکنان ادارات مرکزی این بانک افتتاح شد و 36 اثر نقاشی وی در معرض دید همکاران و مشتریان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش،سارا افجاری متولد سال1361و فرزند خدابخش افجاری یکی از کارکنان فقید بانک کشاورزی است. نامبرده از کودکی از بیماری صرع رنج می برد و هم اکنون به شنت مغزی مبتلاست و از ناحیه کمر ونخاع دچار مشکلاتی است.او به دلیل علاقه به هنر، آموزش نقاشی را از چهارسال پیش نزد استاد لاهیجی آغاز کرد و از یک سال پیش نیز نقاشی به سبک آبستره(تجریدی) را آموخت که آثار به نمایش گذاشته در این نمایشگاه نتیجه تلاش های چند ساله اوست.
این گزارش می افزاید، بانک کشاورزی تاکنون هشت جشنواره فرهنگی ورزشی را با عنوان پرستوهای سرزمین مهر،ویژه کارکنان این بانک که دارای فرزند معلول هستند، با هدف تکریم آنان برگزار کرده است و بر پایی این نمایشگاه که تا 24 فروردین ماه ادامه خواهد داشت، در راستای اهداف جشنواره مذکور است.

قالب دلخواه شما