اجرای 5 طرح کارگروه نظام نوین پرداخت، به بانک کشاورزی واگذار شد

اجرای 5 طرح کارگروه نظام نوین پرداخت، به بانک کشاورزی واگذار شد

کارگروه نظام نوین پرداخت که برای پیشبرد اهداف دولت و متناسب با پیشرفت های بدست آمده در زمینه بانکداری الکترونیکی طرحهای پژوهشی را از طریق واگذاری به بانک های عضو کارگروه راهبری می کند،5 طرح را به بانک کشاورزی واگذار کرد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، بررسی افزایش اطمینان مردم به کانال های دسترسی ، تدوین نظام نامه شرکت های پرداخت ، شناسایی نقاط دریافت وجوه و عوارض فراگیر دولتی و نهادهای عمومی و برنامه ریزی برای پوشش شبکه نظام نوین پرداخت در آن نقاط، راهکارهای توسعه قلمرو جغرافیایی کاربرد کارت های ایران (اتصال شبکه و بانک ها به شبکه های ملی سایر کشورها) و تهیه بانک اطلاعاتی عرضه کنندگان ایرانی و جهانی تجهیزات مورد نیاز نظام نوین پرداخت ، عناوین طرح های واگذاری به بانک کشاورزی است که توسط ادارات کل خدمات کارت و تحقیق و توسعه این بانک در حال انجام است .
بر اساس این گزارش، در مجموع 26 طرح به بانک ها واگذار شده است که 5 طرح واگذار شده به بانک کشاورزی، در مراحل تحقیقاتی قرار دارد و با توجه به همکاری حوزه بانکداری الکترونیک این بانک با دبیرخانه کارگروه نظام نوین پرداخت ، نظرسنجی یا اطلاعات مورد نیاز بین بانک های عضو نیز مبادله خواهد شد .
این گزارش می‌افزاید:کارگروه نظام نوین پرداخت زیر نظر شورای راهبری بانکداری الکترونیکی وزارت امور اقتصادی و دارایی فعالیت می کند و طرحهای تحقیقاتی کارگروه که در زمره طرح های مهم در زمینه بانکداری الکترونیکی محسوب می شود را از طریق واگذاری به بانک های عضو راهبری می کند .
لازم به ذکر است گزارش های مربوط به این طرح ها از ارائه به کارگروه مذکور و جمع بندی برای ارتقاء و پیاده سازی خدمات بانکداری الکترونیکی به شورای راهبری مستقر در وزارت امور اقتصادی و دارایی منعکس می شود.

قالب دلخواه شما