پرداخت 261 میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی به بنگاه های زودبازده در آذربایجان شرقی

پرداخت 261 میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی به بنگاه های زودبازده در آذربایجان شرقی

داود برنج فروش آذر مدیرشعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی گفت: در سال 88 بالغ بر 261 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کوچک زود بازده در این استان پرداخت شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان شرقی، برنج فروش آذر ضمن اعلام مطب فوق وتأکید بر اینکه سرمایه گذاری در بنگاه های اقتصادی زود بازده کارآفرین همچنان در راس برنامه های بانک کشاورزی این استان قرارد دارد، اشتغال زایی این طرحها را نزدیک به 1600 نفر اعلام کرد وافزود : درسال گذشته 1200 بنگاه زودبازده کارآفرین با سرمایه گذاری بانک کشاورزی به بهره برداری رسید .
مدیر شعب بانک کشاورزی در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات به طرحهای راکد بنگاه های زود بازده در اولویت قرار دارد،اظهارداشت: به طرحهایی جدیدی که در کارگروه اشتغال تصویب و ارجاع می شوند، همچنان پرداخت تسهیلات پرداخت می شود.
وی مجموع پرداختی استان به بنگاه های زود بازده را از آغاز برنامه، یک هزار و 138 میلیارد ریال ، تعداد آنها را 10هزارو 823 مورد و اشتغال زایی این طرحهارا نزدیک به 15 هزار نفر اعلام کرد .
بر اساس این گزارش، طرحهای شاخص به بهره برداری رسیده از محل بنگاه های زود بازده در سال 88 می توان به شرکت دوغ آناب تولید کننده دوغ و خامه پاستوریزه ،شرکت آیلین مهر تولید کننده مایع تخم مرغ پاستوریزه، شرکت شکوه کشکسرای تولیدکننده فرآورده های لبنی ، کشتارگاه صنعتی سهند بناب درزمینه کشتار دام سبک و سنگین، سردخانه حساسی اهر،گاوداری شیری هزار راسی آذرنگین خسروشهرو مرغداری گوشتی 30 هزار قطعه ای ملکان اشاره کرد .

قالب دلخواه شما