رشد 223 درصدی تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی به مکانیزاسیون کشاورزی

رشد 223 درصدی تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی به مکانیزاسیون کشاورزی

پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی به متقاضیان خرید تراکتور و کمباین در سال 88، نسبت به مدت مشابه آن در سال 87 از رشد 223 درصدی برخوردار بوده است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،اداره کل نظارت بر طرح ها و عملیات اعتباری این بانک اعلام کرد، با پرداخت مبلغی بیش از 907 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید 6هزارو 57 دستگاه تراکتور وکمباین به متقاضیان، رشد 223 درصدی تسهیلات در زمینه مکانیزاسیون بخش کشاورزی را به دنبال داشته است.
براساس این گزارش، بانک کشاورزی از اواخر سال 87 برای ارتقای سطح مکانیزاسیون بخش کشاورزی و ایجاد مزیت رقابتی برای استانها در زمینه پرداخت تسهیلات به متقاضیان خرید تراکتور وکمباین برنامه ریزی های لازم را انجام داده است که با اجرای این برنامه،برای خرید تعداد 5هزارو880 دستگاه تراکتور مبلغی بالغ بر 796 میلیارد ریال و مبلغ بیش از 110 میلیارد ریال برای خرید 177 دستگاه کمباین به واجدان شرایط پرداخت شده است.
این گزارش می افزاید، تمام ماشین آلات در قالب عقد فروش اقساطی در اختیار کشاورزان قرار گرفته است و علاوه بر نظارت لازم بر نحوه به کارگیری این ماشین آلات، نظارت های لازم برای اطمینان از کارایی مطلوب و حسن انجام تعهدات مشتریان نیز انجام می شود.




قالب دلخواه شما