دکترطالبی: نامگذاری سال 1389 با عنوان همت مضاعف و کار مضاعف از سوی مقام معظم رهبری، راهبرد ملی این سال است

دکترطالبی: نامگذاری سال 1389 با عنوان همت مضاعف و کار مضاعف از سوی مقام معظم رهبری، راهبرد ملی این سال است

دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: نامگذاری سال 1389 با عنوان همت مضاعف و کار مضاعف از سوی مقام معظم رهبری،راهبرد ملی این سال است و بانک کشاورزی جایگاهی که در سطح کلان کشاورزی کشور دارد،یکی از مخاطبان اصلی این راهبرد به شمار می آید.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی روز چهارشنبه بیست وپنجم فروردین ماه سال جاری در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران این بانک ضمن اعلام مطالب فوق گفت: مقدمه و پیش نیاز این راهبرد ملی، داشتن برنامه است تا در این برنامه ها اهداف مهم تری را تعریف کنیم که البته رسیدن به این اهداف ،کار بیشتری را می طلبد زیرا تحقق همت مضاعف و کار مضاعف در برنامه ها، نیازمند آن است که زودتر به اهداف خود دست پیدا کنیم.
وی ایجاد انگیزه و نشاط در همکاران و همچنین محو ضدانگیزه ها را دومین پیش نیاز تحقق همت مضاعف و کار مضاعف معرفی کرد و افزود : از آنجاکه برای تحقق اهداف بلند مدت باید خیل عظیم کارکنان تلاش کنند ، باید بستر انگیزش و نشاط نیز فراهم شود.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه، اگر بخواهیم به مفهوم واقعی همت مضاعف و کار مضاعف پی ببریم نباید به معیارهای کمی همچون میزان ساعت کار اکتفا کنیم، اظهار داشت: همت مضاعف و کار مضاعف برای دستیابی به نتایج بهتر است که اغلب تغییر در روش ها و نگرش ها این نتایج را محقق می کند.
وی تصریح کرد،زمانی که بدون تغییر کمیت ها، یک روش کار را تغییر می دهیم نتایج حاصله ارزش بالاتری پیدا می کنند، از اینرو؛ باید این موضوع را محور قرار بدهیم تا ببینیم برای اینکه چگونه می توان با تغییر در نگرش و روش تولید بیشتری داشته باشیم.
دکتر طالبی افزود: بازنگری در امور محوله به سطوح مختلف مدیریتی و کارشناسی برای اطمینان از متناسب بودن این امور با توانایی های آنان امری ضروری است زیرا یکی از خلاء هایی که در سطوح درونی و میانی سازمان ها وجود دارد، نبود تعریف درست از سطوح است .
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی ، به نتیجه رساندن زحمات سال های گذشته همکاران حوزه اعتبارات را از مصادیق همت مضاعف و کار مضاعف دانست و متذکر شد: فعالیت این حوزه در موفقیت سایر بخش های اقتصادی وابسته تاثیر گذار است و به دلیل همین تاثیرگذاری، برای طرح های نیمه تمام ، راکد و بلاتکلیف باید با افزایش دقت در تصمیم گیری، فرآیند تصمیم سازی را بهینه کنیم .
دکتر طالبی موفقیت در حوزه اعتبارات را در گرو نظام مند کردن تصمیم سازی در این حوزه دانست و خاطر نشان کرد : فرآیند زمانی بین ستاد ، استانها ، شعب و کارشناسان باید با دقت و تصمیم گیری ها با سرعت بیشتری انجام شود.
این گزارش می افزاید: چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران بانک کشاورزی، روز چهار شنبه 25 فروردین ماه سال جاری با حضوردکتر محمد طالبی مدیرعامل، حشمت الله نظری ومهندس داور ماهیکار اعضای هیئت مدیره، مدیران امور،روسای ادارات مرکزی،مشاوران مدیرعامل و معاونت های مستقل این بانک در تهران برگزارشد و سخنرانی و ارائه گزارش مدیر امور رایانه ای و بانکداری الکترونیک و رئیس اداره کل عملیات بانکداری الکترونیک و بحث وتبادل نظر درباره این گزارش، از دیگر برنامه های این نشست بود.

قالب دلخواه شما