ششمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک کشاورزی در گروه بانوان خاتمه یافت

ششمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک کشاورزی در گروه بانوان خاتمه یافت

ششمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک کشاورزی در گروه بانوان با معرفی نفرات برتر پنج رشته ورزشی خاتمه یافت.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در مراسم اختتامیه این رقابت ها که با حضور منوچهر حیاتی مدیر امورسرمایه انسانی، محمد تقی بهشتی مدیر شعب این بانک در استان مازندران، بهمن ذبیحی رئیس اداره کل رفاه، مدیر کل دفتر مرکزی حراست و عبداله سلیمانی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی صبح روز پنجشنبه 9اردیبهشت ماه در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد، نفرات اول تا سوم رشته های مختلف ورزشی معرفی شدند.
بر اساس این گزارش، در رشته والیبال، تیم مدیریت غرب تهران با غلبه بر مدیریت شرق تهران به مقام اول دست یافت شرق تهران دوم شد و تیم استان کرمان بر سکوی سوم ایستاد.
دررشته شطرنج که به روش سوئیسی برگزار شد،«مریم محمدی» از ادارت مرکزی ،«نمام عزیزی» از کرمانشاه و «مینا خاشی» از سیستان و بلوچستان مقام های اول تا سوم این رشته را کسب کردند.
در رشته تنیس روی میز نیز «سمیه ناصریان»از مدیریت شرق تهران اول شد،«حمیده صادقی گیوی»از ادارات مرکزی و «زیور مصلی نژاد» از استان فارس رتبه های دوم و سوم این رقابت ها را بدست آوردند.

دررشته بدمینتون نیز«پریسا فرد مهینی» از استان تهران ،«زهرا افتخاری نژاد» از استان یزد و« مریم راستگو» از استان خراسان رضوی مقام های اول تا سوم این رشته را کسب کردند.
در رشته آمادگی جسمانی که در 3رده سنی برگزار شد، «الهه خسروی» از استان خراسان رضوی ، «فاطمه قاسم تبار» از استان مازندران و «مریم حزباوی» از استان خوزستان به ترتیب به مقامهای اول تا سوم رده سنی زیر 30سال دست یافتند.
در رده سنی 30تا 40 سال نیز « نارسیس محمدی ها» از غرب تهران بزرگ،«فرزانه نقدی» از ادارت مرکزی و «عذرا غفاری» از منطقه کرج به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رده سنی بالای 40سال، «ائمه کرامتی»از استان گیلان،« نیلوفر یوسف بیک» از استان سمنان و« فاطمه خلجی» از استان مرکزی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
این گزارش می افزاید،سخنرانی منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی، محمد تقی بهشتی مدیر شعب بانک در استان مازندران،ابراهیم باقری معاون اداره کل رفاه کارکنان و قدردانی از«طیبه قادری»مسئول باجه شعبه شهرکرد به دلیل دقت و هوشیاری در شناسایی چک جعلی 970میلیون ریالی،از دیگر برنامه های مراسم اختتامیه این المپیاد ورزشی بود.
گفتنی است ششمین دوره المپیادورزشی کارکنان بانک کشاورزی در گروه بانوان ،از چهارم تا نهم اردیبهشت ماه با حضور 371 ورزشکار زن در قالب 34 کاروان ورزشی از سراسر کشور در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد و ورزشکاران در 5رشته ورزشی والیبال،تنیس روی میز ،شطرنج،بدمینتون و آمادگی جسمانی به رقابت پرداختند و رقابت های ورزشی گروه مردان نیز از یازدهم تاشانزدهم اردیبهشت ماه در همین محل برگزار خواهد شد.

قالب دلخواه شما