راه اندازی سامانه الکترونیکی بیمه کشاورزی ایران ( سابکا )

راه اندازی سامانه الکترونیکی بیمه کشاورزی ایران ( سابکا )

عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی، از راه اندازی سامانه الکترونیکی بیمه کشاورزی ایران در سراسر کشور خبر داد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران، ذبیحی در نشست اعضای ستاد بیمه کشاورزی این استان که پنجم اردیبهشت ماه سال جاری در ساری برگزار شد ، ضمن اعلام مطلب فوق افزود : از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری عملیات بیمه گری به صورت مکانیزه انجام می شود که نقش بسزایی در به روز کردن اطلاعات ، سرعت در انجام امور بیمه گری، تجمیع اقدامات و فعالیت ها به صورت منسجم ومنطقی دارد .
وی با اشاره به مفاهیم توسعه و تنوع بخش خدمات بیمه ای ، استفاده از تعرفه های ترجیحی و تعهدات هدایت شده بیمه گر و اصلاح ساختار اجرای بیمه با رویکرد برون سپاری ، کسب مقام سوم استان مازندران در مدیریت منابع و مصارف در حوزه فعالیت های بیمه ای در میان مدیریت های سراسر کشور را نقطه عطفی در فعالیت های بیمه ای این استان در سال 88 ارزیابی کرد .
این گزارش می‌افزاید: نشست اعضای ستاد بیمه کشاورزی استان مازندران با حضور مهندس ذبیحی عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی، مهندس تورنگ رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مهندس بهشتی مدیر شعب بانک کشاورزی ، مهندس کریمی مدیر گروه بیمه گری صندوق بیمه کشاورزی ، مهندس یزدان پناه مدیر گروه خدمات بیمه ای و دیگر اعضای ستاد بیمه این استان با هدف هم اندیشی و بررسی چالش های بیمه و نیز همسویی در اهداف و برنامه های منطقه ای بیمه در استان مازندران ، یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه سال جاری در سالن همایش های سازمان جهاد کشاورزی این استان برگزار شد .
بر اساس این گزارش، مهندس تورنگ رئیس ستاد بیمه کشاورزی استان نیز درباره سیاستهای جدید صندوق بیمه کشاورزی مبنی بر تقویت و توسعه فرهنگ بیمه، واقع بینانه کردن ارزیابی ها و پرداخت هزینه های جبرانی به خسارت دیدگان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی ، اصلاح ساختار صندوق بیمه کشاورزی ، نیاز به اقدامات پیشگیرانه و تهیه و تنظیم اهداف و برنامه های ویژه استانی برای تطبیق با شرایط اقلیمی ، فرهنگی و اقتصادی هر منطقه سخنرانی کرد .
درادامه این نشست مهندس بهشتی مدیر ستادی شعب بانک در استان مازندران و قائم مقام ستاد مذکور درباره فعالیتهای بیمه استان گفت : فعالیتهای بیمه ای استان چه به لحاظ ارائه نقطه نظرات و برنامه های کارشناسی و چه به لحاظ اطلاع رسانی در شرایط مناسبی است . وی اضافه کرد در موضوع برون سپاری فعالیتها 13 شرکت خدمات بیمه ای فعال راه اندازی شده و بانک نیز با تهیه نرم افزارهای لازم بستر مناسب برای تحقق اهداف عالی بیمه کشاورزی را مهیا کرده است . مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان مازندران در ادامه سخنان خود افزود : هر مقدار سهم بیمه استان بیشتر باشد از یارانه دولت نیز بیشتر برخوردار خواهیم شد و ستاد بیمه استان باید تلاش های خود را معطوف به افزایش ضریب نفوذ بیمه ای خود کند . مهندس بهشتی یادآور شد کسب بالاترین میزان پرداخت تسهیلات با 103 هزار فقره و مبلغ 5.307 میلیارد ریال و تحقق بالاترین قدرمطلق وصول مطالبات در کشور با 5.021 میلیارد ریال و کاهش ریسک اعتباری به میزان 8 درصد از توفیقات مدیریت بانک در استان مازندران در سال 88 است.

قالب دلخواه شما