عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی: موفقیت سال های اخیر بانک کشاورزی، مرهون نیروهای توانمند و مسئولیت پذیراین بانک است

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی: موفقیت سال های اخیر بانک کشاورزی، مرهون نیروهای توانمند و مسئولیت پذیراین بانک است

حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت: عصر حاضر،عصر تغییر ونوآوری است و خدمات بانکی نیز در معرض تغییر مداوم هستند و برای موفقیت در عرصه رقابت بانکی باید نوآوری کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،نظری که روز شنبه 25 اردیبهشت ماه در نخستین دوره توجیهی بدو خدمت کارکنان جدیدالاستخدام این بانک،درباره جایگاه ، استراتژی و سیاست های بانک کشاورزی سخنرانی می کرد ،ضمن اعلام مطلب فوق افزود: دنیای امروز به دانش وتوانایی وابسته است و کارکنان جدیدالاستخدام باید هوشمندانه کارکنند و کار هوشمند به دانایی نیاز دارد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی تأکید کرد: درحال حاضر موفقیت یک انتخاب است درحالی که در گذشته فقط یک شانس بود و شما در بدو استخدام می توانید با انتخاب موفقیت در آینده، برنامه ریزی کنید و برای اینکه بتوانید روزی در رده های مدیریتی قرارگیرید،باید حس مسئولیت پذیری خود را دائما تقویت کنید.
نظری ضمن بیان ویژگی های انسان توسعه یافته ، به عزت نفس و خود آگاهی اشاره کرد و موفقیت های بانک کشاورزی در سال های اخیر را مرهون نیروهای توانمندو مسئولیت پذیر این بانک دانست.
وی خطاب به کارمندان جدیدالاستخدام بانک گفت: پروردگار متعال در هرحال ناظر وحاکم بر اعمال خود بدانید و نظم را سرلوحه امور خود قرار دهید همچنین روحیه کارگروهی و مشارکتی را در خود تقویت کنید و منافع سازمانی را به منافع فردی ترجیح دهید.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی، در پایان سخنان خود،کارکنان جدید را به مطالعه و تفکر مستمر،ارایه پیشنهاد،هنر استفاده از تجربه دیگران و سالم سازی روح و جسم از طریق ورزش توصیه کرد و افزود: هویت سازمانی کارکنان باید بالاتر از هویت فردی آنان قرار گیرد و این برتری باید در رفتار،کردار و گفتار کارکنان جدید ظهورو بروز پیدا کند.
این گزارش می افزاید، نخستین دوره توجیهی بدو خدمت کارکنان جدید الاستخدام از صبح روز شنبه 25 اردیبهشت ماه با حضور 250 شرکت کننده از سراسر کشور،در مرکز آموز بابلسر آغاز شد و تا روز جمعه 31 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
خاطرنشان می شود ،در مراسم افتتاحییه این دوره آموزشی منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی،مهندس محمدتقی بهشتی مدیر شعب بانک در استان مازندران،دکتر داریوش رشیدی رئیس اداره کل آموزش وبهبود مدیریت نیز حضور داشتند که پیش از سخنان حشمت الله نظری، بهشتی طی سخنانی به حاضران خیر مقدم گفت و در ادامه مراسم منوچهر حیاتی کارمندان جدیدالاستخدام را با ساختار سازمانی بانک کشاورزی و حوزه سرمایه انسانی آشنا کرد.

قالب دلخواه شما