افتتاح باجه کودک و نوجوان بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان

افتتاح باجه کودک و نوجوان بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان

در اجرای طرح بانک پذیری کودک و نوجوان، بانک کشاورزی، باجه کودک ونوجوان این بانک در استان سیستان وبلوچستان افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان، این باجه 24 فروردین ماه سال جاری با حضور نظر مرادی مدیرشعب بانک در این استان،محمد مهدی علیزاده مدیر شعب بانک در منطقه کرج،فاطمه تهرانی معاون ادراه کل بازار یابی و تجهیز منابع،اعضای کارگروه بانک کودک و نوجوان و جمعی دیگر از مدعوین افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، در آیین گشایش این باجه، معاون اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع و مدیرگروه بازاریابی و بانکداری الکترونیک مدیریت سیستان و بلوچستان در باره اهمیت بانک پذیری کودکان و نوجوانان و آشنایی آنان با مفاهیم پولی و اقتصادی سخنرانی کردند و در ادامه، کلاس آموزشی برای دانش آموزان مدعو بر گزار شد.
این گزارش می افزاید، بانک کشاورزی با توجه به رسالت اجتماعی خود و با هدف ارزش نهادن به کودکان ونوجوانان و آشنایی آنان با بانک و مفاهیم ساده اقتصادی،رفتار پس انداز، مفهوم سرمایه گذاری و خدمات نوین بانکی، طرح بانک کودک و نوجوان را به اجرا درآورده است.

قالب دلخواه شما