مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر دربانک کشاورزی برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر دربانک کشاورزی برگزار شد

همزمان با سالروز حماسه فتح خرمشهر، طبق سنت همه ساله با هدف گرامیداشت این روز و یاد و خاطره شهدای سوم خرداد در عملیات بیت المقدس و همچنین تجلیل از ایثارگران، مراسمی در بانک کشاورزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این مراسم که سوم خردادماه سال جاری با حضور دکتر محمد طالبی مدیرعامل،حشمت الله نظری و مهندس داور ماهیکاراعضای هیئت مدیره،مدیران امور،رؤسای ادارات مرکزی،مدیران شعب مناطق چهارگانه تهران و جمعی از ایثارگران این بانک و سرهنگ سراج فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات در باشگاه الهیه بانک کشاورزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، از رزمندگان و ایثارگران این بانک در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.
بر اساس این گزارش؛ دکتر طالبی در سخنانی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس به ویژه صحنه های تأثیرگذار گفت: عملیات رزمندگان اسلام در آزاد سازی خرمشهر منحصر به فرد و مافوق طبیعت بود و همانطور که حضرت امام(ره) فرمود؛ خرمشهر را خدا آزاد کرد.
وی ارتباط با خدا و تبعیت از رهبری را بهترین راه برای مصون بودن از آسیب ها و تهدید ها عنوان کرد.
این گزارش می افزاید، سخنرانی مهندس داور ماهیکار عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته ایثارگران،سرهنگ سراج فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات،پخش سرود،بیان خاطرات توسط یکی از جانبازان سر افراز و اجرای برنامه نمایشی گروه «رد پا» از دیگر برنامه های این مراسم بود.

قالب دلخواه شما