مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی :طرح بانک کودک و نوجوان،رویکردی آموزشی دارد

مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی :طرح بانک کودک و نوجوان،رویکردی آموزشی دارد

بانک کودک و نوجوان شعبه طالقانی اهواز با هدف بانک پذیر کردن کودکان و نوجوانان و آشنایی آنان با مفاهیم بانکداری و اقتصاد افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خوزستان،این مراسم با حضور مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی ، منوچهر رافعی دهکردی مدیر شعب بانک این استان ، مسعود جلالیان رییس اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع ، نماینده سازمان آموزش و پرورش و نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مسئولان استان خوزستان و همچنین مدیر و جمعی از دانش آموزان مدرسه راهنمایی پیشرو اهواز برگزار شد.
مدیرشعب بانک کشاورزی در استان خوزستان ، با تأکید برنقش بانک کشاورزی به عنوان اصلی ترین نهاد تأمین کننده منابع مالی بخش کشاورزی به طرحهای بانک در این استان اشاره کرد و گفت : راه اندازی اولین واحد ارزی بانک کشاورزی خوزستان در اهواز،گشایش شعبه احمد آباد در آبادان، راه اندازی نخستین بانک کودک و نوجوان استان در شعبه طالقانی اهواز و راه اندازی شعبه 24ساعته از اقدامات انجام شده برای توسعه خدمات بانک کشاورزی در استان خوزستان است.
براساس این گزارش،مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی بانک کشاورزی نیز در سخنرانی خود، ضمن گرامیداشت یاد شهدای فتح خرمشهر به خدمات بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی علاوه بر رسالت اساسی خود که تأمین منابع مالی بخش کشاورزی است یکسری وظایف را به عنوان رسالت اجتماعی تعریف کرده که طرح ایران، طرح حضرت زینب ( س ) ، طرح فارغ التحصیلان کشاورزی و طرح بانک کودک و نوجوان از این مقوله اند. وی افزود : در طرح بانک کودک و نوجوان بانک بدنبال منابع نیست و به عنوان یک رسالت اجتماعی سعی دارد تا ضمن بانک پذیر کردن کودکان و نوجوانان آنان را به عنوان آینده سازان فردای ایران اسلامی با مفاهیم بانکداری و اقتصاد آشنا کند. این طرح با رویکرد آموزشی طراحی و اجرا شده است و در این محیط نوجوانان می توانند در یک روز تفریحی ، علمی ، آموزشی ضمن آشنایی با بانک با مفاهیم پس انداز و نقش آن آشنا شوند که این امر اثرات مطلوبی برای اقتصاد خانواده و جامعه بدنبال دارد .
در ادامه جلالیان رییس اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع در خصوص بانکداری الکترونیک و ضرورت آشنایی کودکان ونوجوان با مفاهیم IT و بانکداری الکترونیک مطالبی را مطرح و نقش بانک کودک و نوجوان را در ارتقاء دانش و تغییر نوع نگرش این گروه سنی به مقوله بانک و اقتصاد بسیار مهم و ارزشمند عنوان کرد .
در پایان نماینده سازمان آموزش و پرورش خوزستان ضمن قدردانی از اقدام بانک گفت : این طرح نو و بدیعی است که با ابتکار بانک کشاورزی اجرا شده است و اظهار امیدواری کرد با ارتباط مستمر با بانک، اطلاع رسانی شفافی از ابعاد طرح در سطح مدارس استان انجام شود .

قالب دلخواه شما