حضور موثر بانک کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی 2010

حضور موثر بانک کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی 2010

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی - اگروفود 2010 - با حضور بیش از 831 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران گشایش یافت .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، در این نمایشگاه که بانک کشاورزی هم حضور فعال و تاثیرگذاری در آن دارد ، با استقبال خوبی مواجه شده است . عبدالله سلیمانی رئیس اداره کل روابط عمومی این بانک در گفت و گویی اختصاصی در این باره گفت :
برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند به آشنایی هر چه بیشتر صاحبان صنایع و متخصصان بخش با آخرین دستاوردهای حوزه کشاورزی و صنایع غذایی منجر شود و به انتقال یافته ها و تبادل تجربیات دست اندرکاران این عرصه کمک کند .
رئیس روابط عمومی بانک کشاورزی افزود : بانک کشاورزی در اجرای سیاست های راهبردی ، ضمن حضور جدی در عرصه های تخصصی ، از ابزارهای اطلاع‌رسانی و شیوه های ارتباطی بهره خواهد گرفت تا نقش خود را پررنگ تر کند .
بر اساس این گزارش سلیمانی تصریح کرد : حضور تاثیر گذار در نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی ، تبلیغات محیطی ، استقرار کارشناسان پاسخگو و راهنما و پخش تیزرهای مختلف بانک و همچنین حضور در همایش های جانبی نمایشگاه ، نشانه هایی از عزم جدی مسوولان بانک در این زمینه است .
خاطر نشان می شود هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی تا روز چهارشنبه 12 خرداد ادامه خواهد داشت .

قالب دلخواه شما