دکتر طالبی: توانمندی های بانوان شاغل، یک ثروت و امتیاز مهم برای بانک کشاورزی است

دکتر طالبی: توانمندی های بانوان شاغل، یک ثروت و امتیاز مهم برای بانک کشاورزی است

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: بانوان شاغل در این بانک از لحاظ توانمندی، باور، عشق و علاقه به بانک در رده های بالا قرار دارند که این ویژگی یک ثروت و امتیاز مهم برای بانک کشاورزی است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،دکتر طالبی سیزدهم خرداد ماه سال جاری در جلسه ای که با حضور اعضای کارگروه بانوان این بانک که به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن در تهران برگزار شد،با اعلام این مطلب افزود: در سازمان هایی که خدمات ارائه می دهند و ارتباط بیشتری با مشتری دارند، نقش بانوان به دلیل توانمندی هایی که دارند بسیار بالاست .
وی تصریح کرد،حضور این دسته از کارکنان در بانک کشاورزی، ظرفیت وفرصت مناسبی را برای ارتقای توانمندی ها و فرصت های رقابتی این بانک فراهم می کند و بالفعل کردن این ظرفیت ها و ارائه راهکارهای مناسب برای آن باید مورد توجه حوزه منابع انسانی و کارگروه بانوان قرار گیرد.
مدیر عامل بانک کشاورزی،بااشاره به اینکه بالفعل کردن این ظرفیت ها الزاماتی را دارد متذکر شد، در روش های مدیریتی باید به تفاوت های میان مردان و زنان و انتظاراتی که از این دو گروه وجود دارد،توجه شود.
دکتر طالبی، با بیان اینکه پایین بودن میزان انعطاف پذیری بانوان یک ویژگی است نه یک عامل منفی و مقابله با آن مغایر با مسئولیت اجتماعی است و کانون خانواده را تحت تأثیر قرار می دهد تصریح کرد:خانواده بانوان شاغل یک محدودیت پذیرفته شده است که در برنامه ریزی ها برای تشکیل جلسات،فعالیت شعب کشیک و ... باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیر عامل بانک کشاورزی با اشاره ترکیب بانوان شاغل دراین بانک و روند افزایش آن، گفت: برنامه ریزی های مدیریتی برای زنان در سطوح مختلف باید بر اساس توانایی ها، الزامات و محدودیت های آنان صورت گیرد به نحوی که این دسته از کارکنان علاوه بر حوزه کاری،در خانواده نیز موفق باشند ضمن اینکه ارائه یک الگوی مناسب در این زمینه، یک شاخص موفقیت برای بانک به شمار می آید.
دکتر طالبی با تأکید بر ضرورت تقویت ارتباط اعضای کارگروه بانوان بانک کشاورزی با سایر بانوان شاغل در این بانک خاطر نشان کرد؛ برقراری این ارتباط در کنار برنامه ریزی حوزه سرمایه انسانی و نتایج بدست آمده از اتاق فکر، زمینه ساز حرکت مناسبی از سوی بانوان برای پیشبرد اهداف بانک خواهد بود.
وی تغییر نگرش برای نمایش چهره و جلوه جدیدی از بانک کشاورزی در محیط رقابتی و پیرامونی را ضروری دانست و افزود: بانوان شاغل در بانک می توانند در تحقق این اهداف نقش بسزایی داشته باشند.
براساس این گزارش، جلسه کارگروه بانوان بانک کشاورزی روز پنجشنبه سیزدهم خرداد ماه سال جاری همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه(س) و روز زن با حضور دکتر محمد طالبی مدیرعامل، منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی و همچنین اعضای کارگروه بانوان این بانک تشکیل شد.
این گزارش می افزاید،کارگروه بانوان بانک کشاورزی باهدف گسترش زمینه های همکاری و همراهی بانوان و همچنین برطرف کردن مشکلات جمعی و موردی آنان و ... از اسفندماه سال 87 تشکیل شده است.

قالب دلخواه شما