دکتر طالبی: اعتماد مشتریان مهم ترین مشوق و انگیزه برای بانک کشاورزی است

دکتر طالبی: اعتماد مشتریان مهم ترین مشوق و انگیزه برای بانک کشاورزی است

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی گفت:اعتماد مشتریان مهم ترین انگیزه و مشوق برای کارکنان این بانک است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،دکتر طالبی روز پنجشنبه بیستم خرداد ماه سال جاری در جشنواره تقدیر از مشتریان برتر و همچنین گرامیداشت هفتادو هفتمین سالگرد تأسیس بانک کشاورزی و گرامیداشت روز زن،با اعلام این مطلب، از کسانی که طی سال های گذشته در ترسیم تصویر77 ساله این بانک نقش داشتند قدردانی کرد و افزود: بانک کشاورزی نهادی چند وجهی است و علاوه بر اینکه نهادی تخصصی است،نقش اجتماعی ویژه ای دارد و به عنوان یک بانک تمام عیار در نظام بانکی کشور فعالیت می کند.
وی،با اشاره به اینکه بانک کشاورزی نهادی تخصصی و یک رکن اساسی در بخش کشاورزی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی کشور محسوب می شود یادآور شد، تأثیرگذاری کارشناسان کشاورزی این بانک در این بخش به گونه ای است که بسیاری از پیشرفت های آن از حضور این گروه از کارکنان بانک کشاورزی ناشی می شود ضمن اینکه بسیاری از تولید کنندگان و فعالان بخش نیز آنان را به عنوان راهنما و مشاور خود می دانند.
دکترطالبی،در تبیین مسئولیت و جایگاه اجتماعی بانک کشاورزی گفت:برقراری ارتباط قوی سازمان با محیط پیرامونی،یکی از شاخص های موفقیت سازمان ها است و ارتباط قوی این بانک با خیل عظیم کشاورزان به گونه ای که عضوی از خانواده بانک کشاورزی به شمار می آیند، از موفقیت های بدست آمده در اجرای مسئولیت اجتماعی این بانک است.
مدیرعامل بانک کشاورزی، با اشاره جمعیت 5/4 میلیون نفری بهره برداران بخش کشاورزی و همچنین پرداخت بیش از 5/1 میلیون فقره تسهیلات و ... تصریح کرد، طی سال های اخیر نقش و مسئولیت این بانک در برابر مشتریان به خوبی ایفا شد و نشان داد بانک کشاورزی در شرایط حساس به رغم مشکلات و مسائل پیش رو، مشتریان را رها نمی کند و همه توان خود را در ارائه خدمات به آنان بکار خواهد بست.

قالب دلخواه شما