دکتر طالبی اعلام کرد : هدف طرح مشکات حرکت شعبه به شعبه است

دکتر طالبی اعلام کرد : هدف طرح مشکات حرکت شعبه به شعبه است

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی با تأکید بر حرکت مستمر شعبه محوری از طریق طرح مشکات، از تحقق اهداف پیش بینی شده درمرحله اول این طرح خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی در دیدار با اعضای هسته مرکزی طرح مشکات ضمن اعلام مطلب فوق،به ضرورت راه‌اندازی این طرح اشاره کرد و گفت : فعالیت های انجام شده در این زمینه فراتر از انتظار بود و اهداف مرحله اول طرح محقق شد .
وی،تاکید کرد در مرحله دوم این طرح باید با نگرش کاربردی وعملیاتی، برنامه ریزی مدون و متناسب با امکانات وتوان موجود حرکت کنیم.
مدیر عامل بانک کشاورزی، با تأکید بر نقش شعب در تحقق اهداف پیش بینی شده این طرح تصریح کرد: یک سری وظایف به عهده ستاد مرکزی و مدیریت هاست وسری دیگر به عهده شعب است.
دکتر طالبی، با اشاره به نتایج مرحله اول و نتایج مورد انتظار مرحله دوم تأکید کرد، برخی از شعب به عنوان فرصت محسوب می شوندلذا برای بهبود این فرصت ها و استفاده از تمام ظرفیت های شعب،لازم است همه احساس مسئولیت کنیم ومستقیماً با شعب در ارتباط باشیم و مشاوران شعب نیز که در گروه پایش هستند،باید نیازهای مشتریان را بشناسند و سعی در به کارگیری تمام ظرفیت های شعبه برای تعامل با آنها داشته باشند.
وی با بیان اینکه طرح مشکات یک طرح هدف گرا وعملیاتی است،خاطر نشان کرد :هسته مرکزی طرح مشکات علاوه بر پیگیری امور مربوط به شعب،درچارچوب طرح و در ادامه مرحله اول آن باید با به کارگیری امکانات و ابزارهای مدیریتی امور مربوط به مشتریان عمده را نیز پیگیری کند .
دکتر طالبی یادآور شد؛شعبه محور فعالیت بانک و محل ارتباط با مشتری است از این رو در اجرای مرحله دوم طرح مشکات یکی از وظایف هسته مرکزی این طرح و مدیران ستادی شعب بانک در استان ها ،پیگیری فعال امور مربوط به مشتریان شعب است.
مدیر عامل بانک کشاورزی افزود: برای موفقیت در طرح مشکات نیازمند فعال سازی شعب هستیم و در این مسیر، رسیدگی به وضعیت ظاهری شعب،همکاران و روسای شعب،نظم و انضباط و... از نکات مهم و غیرقابل اغماض در مرحله دوم طرح است.
ایشان همچنین تأکید کرد،مدیران شعب بانک دراستان ها باید به طور جدی وارد عرصه عملیاتی شوند ومشابه هسته مرکزی به معنای واقعی درگیر شعب و امور مربوط به آنها شوند ودائماً از اطلاعات مشتریان آگاه باشند.
بر اساس این گزارش، جلسه ارائه گزارش مرحله اول طرح مشکات با حضور دکتر محمد طالبی مدیر عامل،مهندس داورماهیکار عضو هئیت مدیره،مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی، حمید بنائیان و مرتضی مهدویان مشاوران مدیر عامل،محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل نظارت و امور شعب،مسعود جلالیان رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع،عبدالله سلیمانی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی وکارشناسان مربوطه روز شنبه 22 خرداد ماه در تهران برگزار شد.

قالب دلخواه شما