دکتر طالبی اعلام کرد : هدف طرح مشکات حرکت شعبه به شعبه است

دکتر طالبی اعلام کرد : هدف طرح مشکات حرکت شعبه به شعبه است

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی با تأکید بر حرکت مستمر شعبه محوری از طریق طرح مشکات، از تحقق اهداف پیش بینی شده درمرحله اول این طرح خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی در دیدار با اعضای هسته مرکزی طرح مشکات ضمن اعلام مطلب فوق،به ضرورت راه‌اندازی این طرح اشاره کرد و گفت : فعالیت های انجام شده در این زمینه فراتر از انتظار بود و اهداف مرحله اول طرح محقق شد .
وی،تاکید کرد در مرحله دوم این طرح باید با نگرش کاربردی وعملیاتی، برنامه ریزی مدون و متناسب با امکانات وتوان موجود حرکت کنیم.
مدیر عامل بانک کشاورزی افزود: برای موفقیت در طرح مشکات نیازمند فعال سازی شعب هستیم و در این مسیر، رسیدگی به وضعیت ظاهری شعب،نظم و انضباط و... شعب از نکات مهم و غیرقابل اغماض در مرحله دوم طرح است.
بر اساس این گزارش،جلسه ارائه گزارش مرحله اول طرح مشکات با حضور دکتر محمد طالبی مدیر عامل،مهندس داورماهیکار عضو هئیت مدیره،مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی، حمید بنائیان و مرتضی مهدویان مشاوران مدیر عامل،محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل نظارت و امور شعب،مسعود جلالیان رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع،عبدالله سلیمانی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی وکارشناسان مربوطه روز شنبه 22 خرداد ماه در تهران برگزار شد.

قالب دلخواه شما