انتصاب مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی

انتصاب مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی

طی حکمی ازسوی دکتر محمدطالبی مدیرعامل بانک کشاورزی، حسین دادزری به عنوان مدیرستادی شعب این بانک در استان خراسان شمالی منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی،درمراسمی که با حضور مهندس جهانبخش استاندار خراسان شمالی،مهندس داور ماهیکار عضو هیئت مدیره این بانک، کارکنان مدیریت و روسای شعب بانک کشاورزی و جمعی از مقامات محلی روز دوشنبه 24 خردادماه سال جاری دربجنورد برگزار شد،دادزری به عنوان مدیر جدید شعب بانک در این استان معرفی شد.
براساس این گزارش،مهندس ماهیکار در این مراسم با اشاره به دستاوردهای 77 ساله بانک کشاورزی فعالیت این بانک پس از پیروزی انقلاب اسلامی را به 4 دوره تقسیم بندی کرد و گفت: مجموع تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در 30 سال گذشته 1172برابر شد و از 58 میلیارد ریال در سال 57 به 68هزار میلیارد ریال در پایان سال 88 افزایش پیداکرد.
وی خاطرنشان کرد در مقایسه با سال 57، حجم سپرده های این بانک نیز در سال 88 بیش از 3 هزار برابر افزایش داشته وتعداد شعب تابعه نیز از 221 شعبه و 30 نمایندگی به بیش از 1900 شعبه رسید.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی ضمن اشاره به برنامه راهبردی این بانک، و برشمردن ویژگی های یک مدیر موفق تحقق اهداف تعیین شده را در گرو داشتن مدیران پویا دانست.
مهندس ماهیکار در ادامه سخنانش ‌ازخدمات وتلاش های سید سعید موسوی مدیر سابق استان خراسان شمالی قدردانی کرد و افزود: بررسی های صورت گرفته نشان دهنده آنست که آقای موسوی توانسته است در طول مدت حضور خود دراین استان با کمک و همکاری مجموعه همکاران گام های مؤثری برای تحقق اهداف متعالی بانک بردارد .
وی با معرفی حسین دادزری به عنوان مدیر جدید شعب بانک در استان خراسان شمالی گفت :این پرچم به رسم امانت از سوی یک خادم به خدمتگزاری دیگر که مسیر ترقی شغلی را بدرستی پیموده و به راه در پیش گرفته ایمان وعلاقه دارد و شخصیتی متعهد است سپرده می شود و از همکاران مدیریت و شعب استان انتظار می رود همچون گذشته با همکاری و همراهی در خدمت رسانی به مردم پیشتاز و پیشگام باشیم.
براساس این گزارش،در ادامه مراسم مهندس جهانبخش استاندار استان خراسان شمالی نیز طی سخنانی از تلاش های آقای موسوی قدردانی و برای مدیر جدید استان نیز در مسئولیت پذیرفته شده آرزوی توفیق کرد.
این گزارش می افزاید، حسین دادزری پیش از این مدیر گروه خدمات بیمه ای مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان بود.

قالب دلخواه شما