افتتاح شعبه گلشهر و پایگاه آموزشی طرح بانک پذیری کودک و نوجوان در منطقه کرج

افتتاح شعبه گلشهر و پایگاه آموزشی طرح بانک پذیری کودک و نوجوان در منطقه کرج

شعبه بانک کشاورزی در گلشهر کرج، بطور رسمی افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد و همزمان با آن پایگاه آموزشی طرح بانک پذیری کودک و نوجوان نیز گشایش یافت .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در منطقه کرج، در مراسمی که روز چهارشنبه 26 خرداد ماه سال جاری با حضور مسعود آتشی مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی ، عبدالجواد نورائیان مدیر امور استان تهران و محسن علیزاده معاون مدیر امور استان تهران ، معاونان ادارات کل تحقیق و توسعه و بازاریابی و تجهیز منابع، نماینده اداره کل روابط عمومی وجمعی از مقامات محلی برگزار شد، مسعود آتشی با اشاره به پیشینه طرح بانک پذیری کودک و نوجوان در بانک کشاورزی ، اجرای این طرح را جزو اهداف اجتماعی بانک برشمرد.
وی ضمن معرفی خدمات بانکداری الکترونیک و سیستم بانکداری متمرکز مهرگستر ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح بانک پذیری کودک و نوجوان در سطح کشور، نوجوانان امروز که آینده سازان فردای ایران زمین هستند، بتوانند با شناخت مفاهیم و فعالیتهای بانکی در توسعه کشور نقش موثری داشته باشند.
بر اساس این گزارش، مدیر امور استان تهران نیز ضمن قدردانی از مجموعه همکاران مدیریت منطقه کرج در راه اندازی شعبه گلشهر و پایگاه آموزشی بر اهمیت آموزش و آشنایی کودکان و نوجوانان با مباحث بانکی و اقتصادی تاکید کرد.
محمد مهدی علیزاده مدیر شعب بانک کشاورزی در منطقه کرج به عنوان اولین سخنران این مراسم ضمن تبریک هفتادوهفتمین سالگرد خدمت رسانی بانک درباره اهمیت و ضرورت آموزش و آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم پس انداز ، سرمایه گذاری و بانکداری الکترونیک اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی منطقه به ویژه جمعیت دانش آموزی منطقه کرج که بیش از جمعیت چند استان کشور است، برگزاری منظم و مستمر دوره های آموزشی طرح بانک پذیری کودک و نوجوان در سطح منطقه برای فرهنگ سازی و معرفی خدمات و فعالیتهای بانک، از برنامه‌های آتی این مدیریت است.
این گزارش می‌افزاید: در این مراسم اولین جلسه آموزشی طرح با حضور دانش آموزان مدرسه راهنمایی شهید آیت برگزار و گواهی آموزشی به همراه بسته آموزشی این طرح به آنان اهداء شد.

قالب دلخواه شما