برای اولین بار در سیستم بانکی ،گردش کار اعطای تسهیلات در بانک کشاورزی تحت مدیریت رایانه ای قرارخواهد گرفت.

برای اولین بار در سیستم بانکی ،گردش کار اعطای تسهیلات در بانک کشاورزی تحت مدیریت رایانه ای قرارخواهد گرفت.

طرح مدیریت رایانه ای اعطای تسهیلات بانک کشاورزی (مرآت ) از ابتدای شهریور ماه سال جاری در این بانک اجرایی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، مرتضی نمازی رئیس اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری این بانک ، هدف از اجرای این طرح را گسترش خدمات الکترونیکی بانک کشاورزی به منظور کنترل و تسریع در پرداخت تسهیلات و بررسی وضعیت پرونده های تسهیلاتی اعلام کرد و افزود:
کلیه مراحل پرداخت تسهیلات از زمان مراجعه متقاضی برای تشکیل پرونده تا زمان پرداخت تسهیلات در این سامانه ثبت اطلاعات می شوند و این سامانه با نشان دادن وضعیت پرونده های تسهیلاتی ، تاخیر احتمالی به وجود آمده در پرداخت تسهیلات را منعکس می کند. نمازی گفت : این طرح به صورت آزمایشی از بهمن ماه سال گذشته ، در اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری اجرا شده است و با آموزش همکاران،از اول شهریور ماه سال جاری کلیه پرونده های تسهیلات در سطح تمام شعب بانک کشاورزی باید در سیستم مرآت ورود اطلاعات شوند و بدون ورود این اطلاعات و اخذ شناسه مرآت امکان پرداخت تسهیلات میسر نخواهد بود.
مهندس نمازی اضافه کرد : در آینده این سامانه با سیستم نظارت بر طرح ها مرتبط خواهد شد و بخشنامه ها و مبانی محاسباتی طرح ها نیز به منظور دسترسی سریع به آنها در سامانه مرآت درج خواهند شد و با همکاری مرکز ارتباط سبز قرار است با استفاده از سامانه پیوند به سوالات همکاران از این طرح توسط مدیران پاسخ داده شود.
وی همچنین از اجرای طرح سباط در بانک کشاورزی در آینده ای نزدیک خبر داد که با اجرای این طرح کلیه مراحل طرح نویسی نیز مکانیزه خواهد شد .
لازم به ذکر است نرم افزار طرح مرآت و همچنین نظارت مکانیزه بر طرحها توسط کارشناسان بانک کشاورزی طراحی و برای اولین بار در سیستم بانکی کشور عملیاتی شده اند.

قالب دلخواه شما