معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ

معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ

مراسم معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ و تودیع مدیر امور استان تهران و مدیران سابق شعب این بانک در شرق و غرب تهران بزرگ برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در مراسمی که روز یکشنبه ششم تیرماه با حضور دکتر محمد طالبی مدیرعامل،مدیران امور،روسا،معاونان وکارکنان برخی از ادارات مرکزی، مدیران شعب استان تهران و منطقه کرج و همچنین کارکنان مدیریت و روسای شعب این بانک در تهران بزرگ برگزارشد،از تلاش های عبدالجواد نورائیان مدیر امور سابق استان تهران، منصور فکری مقدم و محمد حسین جمالی آشتیانی مدیران سابق مناطق شرق و غرب تهران بزرگ قدردانی و مسعود جلالیان رئیس پیشین اداراه کل بازار یابی این بانک به عنوان مدیر شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ معرفی شد.
براساس این گزارش،دکتر طالبی در سخنان خود به ضرورت تغییر در ساختار بانک کشاورزی در تهران اشاره کرد و گفت : مدیریت شعب بانک در تهران هویتی دارد که نیازهایش را خودش تعریف می کند و برای پیشبرد اهداف بانک و حرکت رو به جلو در این منطقه به نگرش،برنامه و امکانات متفاوتی نیازمند است.
وی با اشاره به اینکه 60 درصد از منابع کشور در تهران بزرگ قرار دارد، عملکرد بانک کشاورزی در این منطقه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این شرایط ایجاب می کند که روسای 100 شعبه ای که در تهران فعالیت می کنند ، برای بهره مندی از این منابع و سربلندی این بانک تمام تلاش خود را به کار ببندند .
مدیرعامل بانک کشاورزی ابراز امیدواری کرد، مدیریت شعب تهران بزرگ در این حرکت نو، با همدلی و همفکری و توان کارکنان به ویژه روسای شعب ، به جایگاهی که شایسته این بانک است دست یابد.
دکتر طالبی با بیان ویژگی های نظام مهرگستر به عنوان یکی از طرح های بانک و ضرورت فرهنگ سازی این سیستم در بین کارکنان و مشتریان، عبدالجواد نورائیان را به عنوان مشاورمدیر عامل و مدیر پروژه فرهنگ سازی مهرگستر معرفی کرد.
وی همچنین با تأکید بر نقش شعب به عنوان اصلی ترین ثروت بانک وضرورت بهبود وضعیت آن، منصور فکری مقدم را به عنوان مشاورمدیر عامل و مدیر پروژه ارتقای شعب وهمچنین با توجه به اهمیت دستیابی به اطلاعات مشتریان و نقش آن در تجهیز منابع ،محمد حسین جمالی آشتیانی را به عنوان مشاورمدیر عامل و مدیر پروژه اطلاعات مشتریان معرفی کرد. این گزارش می افزاید، سخنرانی عبدالجواد نورائیان،منصور فکری مقدم،محمد حسین جمالی آشتیانی و مسعود جلالیان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

قالب دلخواه شما