دیدار مدیر عامل بانک کشاورزی با خانواده شهید اکبری

دیدار مدیر عامل بانک کشاورزی با خانواده شهید اکبری

دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی در سالروز شهادت شهید حسین اکبری مدیرعامل فقید این بانک،باخانواده این شهید بزرگوار دیدار وگفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این دیدار که صبح روز دوشنبه هفتم تیرماه برگزارشد و حشمت الله نظری و مهندس داور ماهیکار اعضای هیئت مدیره،محمد حسین رضایی پور فرمانده پایگاه بسیج شهید مسیبی و همچنین عبدالله سلیمانی و محسن ارجمند رئیس و معاون اداره کل روابط عمومی این بانک نیز حضور داشتند، دکتر طالبی با گرامیداشت یادو خاطره این شهید گرانقدر گفت: ارزش واعتبار بانک کشاورزی به وجود شهید اکبری و سایر شهداست.
وی با بیان اینکه هرقدر زمان می گذرد؛ ارزش،برکت و آثار شهدا در جامعه بیشتر نمایان می شود خاطر نشان کرد:کارکنان بانک کشاورزی همواره به یاد شهدا هستند و در مناسبت های مختلف یاد و خاطره آنان را گرامی می دارند.
دکتر طالبی ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای خانواده شهید اکبری یاد آور شد، ارتباط کارکنان بانک کشاورزی با خانواده شهدا به گونه ای است که نه تنها احساس جدایی و جود ندارد، بلکه همه احساس می کنند اعضای یک خانواده هستند.
لازم به ذکر است شهید حسین اکبری در سال 1360 مدیرعامل بانک کشاورزی بود و در هفتم تیرماه همان سال، در اقدام تروریستی منافقین در واقعه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

قالب دلخواه شما