برگزاری پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران بانک کشاورزی

برگزاری پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران بانک کشاورزی

پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران بانک کشاورزی، روز چهار شنبه نهم تیر ماه سال جاری در تهران برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،در این نشست که دکتر محمد طالبی مدیرعامل، مهندس داور ماهیکار عضو هیئت مدیره، مدیران امور،روسای ادارات مرکزی،مشاوران مدیرعامل و معاونت های مستقل این بانک حضور داشتند،دکتر طالبی درباره نقش مدیران ادارات مرکزی در پیشبرد اهداف کلان بانک، تغییر ساختار سازمانی مدیریت شعب بانک در تهران بزرگ، بانکداری الکترونیک، جایگاه مشتریان، تسهیلات ارزی و ... سخنرانی کرد.
براساس این گزارش، مهندس داور ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک نیز در سخنان خود،ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان بانک در حوزه های مختلف،در باره مجموعه اقدامات و برنامه های انجام شده در زمینه های مختلف ازقبیل افزایش سهم از بازار،ارائه برنامه های مناسب برای افزایش کیفیت خدمات،بازنگری در خدمات و ارائه روش های نوین بازاریابی و همچنین حفظ مشتریان قدیمی و جلب مشتریان جدید و .... مطالبی را عنوان و پیشنهاداتی را ارائه کرد.
این گزارش می افزاید ارائه گزارش عملکرد حوزه برنامه ریزی و بازاریابی بانکی توسط مسعودآتشی مدیر امور این حوزه، محمدتقی جمشیدی وناصر شکوهی روسای ادارات کل تحقیق و توسعه و آمار وبرنامه ریزی، با بحث وتبادل نظر درباره موضوعات طرح شده در جلسه ،از سوی سایر مدیران همراه شد.

قالب دلخواه شما