استقرار کامل سیستم مهر گستر بانک کشاورزی ،تحول شگرف در نظام بانکداری متمرکز کشور

استقرار کامل سیستم مهر گستر بانک کشاورزی ،تحول شگرف در نظام بانکداری متمرکز کشور

عبدالله سلیمانی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی گفت: با ادغام سیستم های مهر و مهرگستر این بانک در پایان هفته جاری،تحولی شگرف درنظام بانکداری متمرکز(Core Banking) کشور به وجود خواهدآمد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،سلیمانی ضمن اعلام مطلب فوق افزود: این بانک با توجه به برنامه چهارم دولت مبنی برحرکت به سوی بانکداری الکترونیکی،سهولت در انجام امور بانکی مردم و مشتریان و همچنین اجرای سیاست های تدوین شده در حوزه بانکداری الکترونیکی، به عنوان اولین بانک در نظام بانکی کشور عملیات استقرار نظام بانکداری متمرکز (Core Banking)با عنوان مهرگستر را به اتمام رسانده است.
وی با تأکید بر اینکه نوآوری ماهیت بانک کشاورزی است و تغییرات نو به همراهی و همگامی مشتریان نیازدارد تصریح کرد: این بانک در راهی گام نهاده است تا سامانه ای یکپارچه و یگانه را در نظام بانکی کشور برای مشتریان به کارگیرد.
سلیمانی به ضرورت یکپارچگی تمامی حساب ها و همچنین اتمام انتقال اطلاعات تمامی حساب های سنتی این بانک به نظام مهر گستر اشاره و خاطرنشان کرد: از ساعت 19 روز پنج شنبه هفدهم تیرماه نیز عملیات انتقال اطلاعات سیستم مهر به مهرگستر این بانک آغاز و حداکثر در ساعت 19 روز شنبه نوزدهم همین ماه به پایان می رسد.
وی یاد آورشد،طی این مدت دارندگان کارت های بانک کشاورزی امکان استفاده از دستگاه های پایانه های فروش(POS) و خودپردازهای(ATM) این بانک و همچنین شبکه شتاب را نخواهند داشت ولی پس از عملیات ادغام،از مزایای منحصر به فرد سامانه مهرگستر به عنوان اولین نظام بانکداری متمرکز کشوربرخوردار خواهند شد.
مدیرروابط عمومی بانک کشاورزی، ضمن پوزش از وقفه ای که در انجام عملیات بانکی مشتریان این بانک به وجود خواهد آمد متذکرشد:دارندگان انواع کارت های بانک کشاورزی برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، قبل از تاریخ های یاد شده به دستگاه های خودپرداز و شعب این بانک مراجعه و نیازهای مالی خود اعم از دریافت وجه نقد،انتقال وجه و ..را برطرف کنند.
این گزارش می افزاید، سامانه الکترونیکی مهرگستر بانک کشاورزی اولین نظام بانکداری متمرکز در نظام بانکی کشور است که خدماتی از قبیل تلفنبانک،بانکداری اینترنتی،بانکداری تلفن همراه و... از طریق این سامانه امکانپذیر است.

قالب دلخواه شما