ارتقای سامانه بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی

ارتقای سامانه بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی

عبدالله سلیمانی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی از موفقیت آمیز بودن عملیات ارتقای سامانه بانکداری الکترونیک این بانک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، سلیمانی با اعلام این خبر گفت: با اتمام عملیات استقرار نظام بانکداری متمرکز (Core Banking) این بانک با عنوان مهرگستر،تمامی خدمات بانکی بانک کشاورزی به صورت یکپارچه و از طریق این سامانه انجام می شود.
وی ضمن قدردانی از همراهی و همگامی مشتریان این بانک در به کارگیری سامانه مهر گستر افزود: عملیات ارتقای سامانه بانکداری الکترونیک این بانک صبح شنبه نوزدهم تیر ماه با موفقیت به پایان رسید.
مدیرروابط عمومی بانک کشاورزی، ضمن پوزش از وقفه ای که در انجام عملیات بانکی مشتریان این بانک به وجود آمد یادآورشد: از این پس شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور آماده انجام عملیات بانکی مربوط به تمامی حساب ها از طریق سامانه مهرگستر هستند و مشتریان با مراجعه به هریک از شعب امکان انجام عملیات مورد نیاز خود را خواهند داشت.
این گزارش می افزاید، سامانه الکترونیکی مهرگستر بانک کشاورزی اولین نظام بانکداری متمرکز نظام بانکی کشور است که خدماتی از قبیل تلفنبانک،بانکداری اینترنتی،بانکداری تلفن همراه و... از طریق این سامانه امکانپذیر است.

قالب دلخواه شما