جشنواره ملی جوان ایرانی با مشارکت بانک کشاورزی برگزار شد

جشنواره ملی جوان ایرانی با مشارکت بانک کشاورزی برگزار شد

اولین جشنواره ملی جوان برتر کشاورز و روستایی با حمایت بانک کشاورزی روز شانزدهم تیرماه سال جاری در مرکز همایشهای بین‌المللی رایزن واقع در نیاوران تهران با شکوه فراوان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دراین جشنواره، که معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان ، مدیران وزارت جهاد کشاورزی، وزارت کشور ، سازمان نظام مهندسی کشاورزی ، عبدالله سلیمانی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی ، نمایندگان تشکلهای بخش کشاورزی و خانواده های جوانان منتخب حضور داشتند، از 30 نفر از جوانان برتر کشاورز و روستایی تجلیل شد .
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک در حاشیه این جشنواره اعلام کرد : ازجوانان برتر کشاورز و روستایی در بخشهای 10 گانه اعم از دام و طیور ، صنایع دستی و روستایی ، منابع طبیعی و محیط زیست ، شیلات و آبزیان ، زراعت وباغبانی ، صنایع تبدیلی و تکمیلی ، تشکل های کشاورزی ،خدمات فنی ومهندسی کشاورزی، عشایری و دهیاری قدردانی شد.
بر اساس این گزارش ، آرم و لوگوی بانک ، به عنوان حامی جشنواره در بک اصلی، بیلبوردها ، استندهای واقع در سالن و راهروهای همایش درج شده بود .
این گزارش می‌افزاید، در این مراسم، دبیر جشنواره به کرات نام بانک کشاورزی را به عنوان " حامی" جشنواره اعلام و از مدیران بانک به دلیل توجه جدی به بخش و رویدادهای آن قدردانی کرد .

قالب دلخواه شما