جلسه مشترک بانک کشاورزی و تولیدکنندگان بخش کشاورزی در خراسان رضوی

جلسه مشترک بانک کشاورزی و تولیدکنندگان بخش کشاورزی در خراسان رضوی

جلسه مشترک مدیران ستادی و شعب اعتباری بانک در استان با حضور مدیران ارشد سازمان جهاد کشاورزی و مدیران و اعضای خانه کشاورز و اتحادیه های تولیدی استان خراسان رضوی در محل سالن اجتماعات مدیریت استان خراسان رضوی برگزار شد.
در این همایش که با هدف ارتقای سطح تعامل و آگاهی از دغدغه های کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی استان برگزار شد، بصیرت مدیر ستادی استان ضمن بیان اهمیت ارتباط نزدیک بانک و کشاورزان و تولیدکنندگان و آگاهی طرفین از چالشها و مشکلات فرارو، هدف برگزاری این جلسه را اطلاع یابی از مشکلات کشاورزان و ارائه راه کار برای مسایل مربوطه بیان کرد.
بصیرت با اشاره به عملکرد بانک در حوزه های تخصیص منابع شامل پرداخت تسهیلات و بیمه،تامین منابع لازم برای این رسالت را از دغدغه های بانک دانست و توجه به تجهیز منابع مردمی و وصول مطالبات را از بهترین راه های تامین منابع مورد نیاز بخش کشاورزی بیان کرد.
بصیرت با بیان اولویتهای اعتباری استان نظیر آبیاری تحت فشار، توسعه مکانیزاسیون، تولید گندم و کلزا موفقیتهای حاصله را چشمگیر دانست و کسب موفقیتهای بیشتر را به تعامل موثربین بانک ، سازمانهای اجرایی و کشاورزان منوط کرد.
در ادامه همایش صادقی عضو شورای مرکزی خانه کشاورز، رضازاده عضو هیئت مدیر ه کشاورزان استان، منتظمی رئیس اتحادیه مرغداران تخم گذار استان و خبیر مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزان شهرستان مشهد به نمایندگی از طرف کشاورزان و تولیدکنندگان و تعدادی دیگر از کشاورزان سوالاتی را مطرح کردند مدیران بانک و جهاد کشاورزی به مطالب مطروحه پاسخ لازم را دادند.
این همایش با جمع بندی و سخنرانی پایانی مدیر ستادی استان واظهار امیدواری بر تداوم اینگونه نشست ها خاتمه یافت.

قالب دلخواه شما