مدیران جدید بانک کشاورزی منصوب شدند

مدیران جدید بانک کشاورزی منصوب شدند

مراسم معارفه روسای جدید ادارات کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری ،نظارت بر طرحها و عملیات اعتباری ،وصول مطالبات و اجرا و مطالعات و بررسیهای اقتصادی برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در مراسمی که روز یکشنبه 27 تیرماه با حضور حشمت الله نظری و داور ماهیکار اعضای هیات مدیره ،مدیران امور،مشاوران مدیرعامل و روسا و معاونان برخی از ادارات مرکزی برگزارشد،حمید میرزایی به عنوان رئیس اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری ، نظر مرادی به عنوان رئیس اداره کل وصول مطالبات و اجرا ، مسعود فرقانی به عنوان رئیس اداره کل مطالعات و بررسیهای اقتصادی ، خسرو شاهوردی به عنوان رئیس اداره کل نظارت بر طرحها و عملیات اعتباری و مرتضی نمازی به عنوان نماینده شرکت کشت و صنعت کارون در هیات مدیره شرکت خدمات ارزی و صرافی مهر معرفی شدند.
براساس این گزارش،مهندس ماهیکار در سخنان خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت :در فرهنگ اسلامی مفهومی به نام تودیع نیست و هدف ما از این گردهمایی قدردانی و تشکر از خدمات تعدادی از خدمتگزاران صادق بانک است. وی با مرور گذشته بانک ، تعالی و پیشرفت بانک را در سالهای اخیرمرهون تلاش جمعی همکاران بانک در ستاد و صف دانست و افزود :برای آینده باید اهداف جدیدی را در دستور کار قرار دهیم و قبل از این که حرف بزنیم اهل عمل باشیم زیرا شواهد تاریخی بیان می کند هرگاه حرف زده ایم عامل بوده ایم و بانک کشاورزی بانک برتر نیست بلکه برترین بانک است و این به دلیل زحمات و تلاشهای کلیه همکاران و اعتمادی است که مشتریان به بانک کرده اند و هدف برنامه راهبردی سوم بانک نیز حضور قدرتمند در عرصه خدمت رسانی برای مشتریان عزیز است.
مهندس ماهیکار گفت:برای ساختن فردا باید مدیریت پویا داشته باشیم .ساختن فردا نیازمند مولفه هایی چون علم و اندیشه و عمل ، ارزش دادن به ارتباطات موثر ، مشورت با نخبگان و استفاده صحیح و کارآمد از نیروی انسانی خلاق می باشد .وی خصوصیات مدیر موفق را ایمان به راه، علاقه به انجام کار و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف بیان کرد و تخصص و تعهد را لازمه مدیریت موفق دانست و سپس به عملکرد ادارات کل مطالعات و بررسیهای اقتصادی، اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری ، وصول مطالبات و اجرا و نظارت بر طرحها و عملیات اعتباری در دوره مدیران قبلی اشاره کرد .
این گزارش می افزاید، در ادامه این مراسم، احکام صادره توسط بهمن دولت آبادی مدیر امور حوزه مدیریت قرائت و توسط مهندس ماهیکار به مدیران جدید اعطا شد .
خسرو شاهوردی ،مسعود فرقانی ،نظر مرادی ،حمید میرزایی و مرتضی نمازی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.
همچنین طی احکامی فریدون بهبهانی به عنوان مدیر شعب بانک در استان یزد و مصطفی احمدی به عنوان رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع منصوب شدند.

قالب دلخواه شما