عضو هیئت مدیره بانک : نوآوری ویژگی مهم دنیای امروز است

عضو هیئت مدیره بانک : نوآوری ویژگی مهم دنیای امروز است

نخستین دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدیدالاستخدام بانک با حضور منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی ، دکتر داریوش رشیدی و عقیل تقی زاده روسای ادارات کل آموزش و بهبود مدیریت و امور کارکنان ، مهندس محمد تقی بهشتی مدیر ستادی بانک در استان مازندران ،مشاوران طرح اجتماعی شدن کارکنان و 205 نفر از کارکنان جدیدالاستخدام بانک در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مازندران درآغاز این مراسم مهندس بهشتی مدیر ستادی بانک در استان مازندران با اشاره به تاریخچه بانک کشاورزی، هدف این بانک را حمایت از تولید برشمرد و برخی از فعالیتهایی از قبیل برقی کردن چاهها ، اصلاح شالیکوبی ها و صنایع تبدیلی را برای بهره برداری بیشتر از منابع در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال همت مضاعف ، کار مضاعف دانست .
سپس حشمت ا... نظری عضو هیئت مدیره بانک در ارتباط زنده تصویری که از طریق ویدئو کنفرانس برقرار شد، به جایگاه بانک کشاورزی در اقتصاد و خودکفایی کشور اشاره کرد وگفت: کار در بانک کشاورزی افتخار است وباید خدا را شاکر باشیم که به زحمتکش ترین قشر جامعه یعنی کشاورزان و تولید کنندگان خدمت می کنیم .
عضو هیئت مدیره بانک افزود : عصر امروز عصر دانش و اطلاعات است و کسانی موفق تر هستند که مجهز به دانش ، اطلاعات و دانایی و دنبال نوآوری در ارائه خدمات باشند . وی با بیان اینکه خواسته های متفاوت مشتریان یکی دیگر از ویژگی های دنیای امروز است، گفت: مشتری امروز خواستار کیفیت بالا و هزینه پائین است از این رو باید برای برآورده کردن نیازهای آنان تلاش کنیم.
عضو هیئت مدیره بانک در بخش دیگری از سخنان خود گفت : در عصرحاضر شرکتهای موفق به جای پیش بینی با کار هوشمندانه آینده را می سازند و آنرا پیش بینی نمی کنند و لازمه این کار نیاز به کار هوشمندانه است و کار سخت دیگر معنایی ندارد. باید برای انجام کارها هوش و ذکاوت و دانش داشت و سازمانها با اقدامات امروز خود ، آینده خود را می سازند .
حشمت ا... نظری در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد : ما به دنبال انسانهای توسعه یافته هستیم و این توسعه یافتگی به لیاقت و شایستگی افراد بستگی دارد . وی خطاب به حاضران گفت: باید در سازمان بازیگر سازمانی باشید نه تماشاگر سازمانی ، زیرا در این عرصه انسانهایی موفق خواهند بود که بازیگر سازمانی باشند . نظری در خاتمه  کار تیمی ، مسئولیت پذیری و توجه به نظام پیشنهادات را از مواردی دانست که باید مورد توجه کارکنان جدیدالاستخدام قرار گیرد .

قالب دلخواه شما