اختصاص 150 میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی به چایکاران

اختصاص 150 میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی به چایکاران

سید حسین حسینی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان گیلان، از اختصاص 150 میلیارد ریال تسهیلات این بانک برای اصلاح باغ های چای خبرداد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان گیلان،حسینی با اعلام مطلب فوق،به نشست مشترک استانداران و جمعی از نمایندگان استان های گیلان و مازندران که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای جهاد کشاورزی و بازرگانی در محل استانداری گیلان تشکیل شد اشاره کرد و افزود: از این میزان تسهیلات حدود 131 میلیارد ریال به با غ های استان گیلان اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه تاکنون حدود 10 هزار فقره تسهیلات به مبلغ بیش از 45 میلیارد ریال توسط شعب تابعه بانک کشاورزی در این استان به چایکاران پرداخت شده است اظهار داشت: مقدمات پرداخت 6 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 25 میلیارد ریال نیز فراهم شده است که به زودی به چایکاران گیلانی پرداخت خواهد شد .
حسینی یادآورشد: برای حمایت از صنعت چای در استان گیلان، 50 درصد از سود و سود پس از سررسید و همچنین جرایم تاخیر کارخانه دارانی که نسبت به بازپرداخت 50 درصد سود و جریمه بدهی های معوق خود اقدام کنند، بخشیده و اصل بدهی آنان تقسیط خواهد شد.

قالب دلخواه شما